در حال بارگذاری ...
پیشکسوت تئاتر خوزستان خبر داد

آغاز عملیات تکمیلی پلاتوهای تالار آفتاب اهواز

عملیات ساختمانی برای تکمیل پلاتوهای تالار آفتاب اهواز به زودی آغاز می شود و این چهار پلاتو به فضای تالارهای نمایشی کلانشهر اهواز اضافه خواهند شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، حشمت اله قاسمی عضو شورای ساخت پلاتوهای تالار آفتاب اهواز با اعلام این خبر به تئاتر خوزستان گفت: طبق خواسته هنرمندان تئاتر اهواز در نشست ابتدای سال جاری و پیگیری های انجام گرفته اینجانب و برخی از دوستان و همچنین همراهی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مدت، به زودی عملیات ساختمانی تکمیل و ساخت چهار پلاتوی تالار آفتاب اهواز آغاز خواهد شد.

قاسمی افزود: در سفر اخیر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان و بازدید حضوری ایشان از مجموعه پلاتوهای نیمه ساز تالار آفتاب اهواز، ایشان ضمن خرسندی از این اتفاق ارزشمند دستور صریح دادند که عملیات ساختمانی پلاتوها هر چه زودتر آغاز و این چهار پلاتو تکمیل و به بهره برداری رسیده و در اختیار هنرمندان تئاتر خوزستان قرار گیرد.

حشمت اله قاسمی اظهار کرد: با همیاری و همکاری شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اهواز که تاکنون در خصوص ساخت پلاتوها صمیمانه هنرمندان را یاری کرده و همچنان پیگیر رفع موانع پیش رو هستن انشالله با رفع مشکلات اداری مسیر تکمیل پلاتوها هموار گردد. به گونه ای که اداره کل متبوع بتواند راحت تر در جهت این حرکت خود جوش هنرمندان گام بردارد.

پیشکسوت تئاتر خوزستان اظهار کرد: با تکمیل این چهار پلاتو تعداد 900 صندلی ثابت به فضای سخت افزار تئاتر اهواز اضافه خواهد شد.

حشمت اله قاسمی در خصوص برگزار دومین جشنواره تئاتر اهواز نیز اظهار نمود: با توجه به مفاد جلسه هنرمندان تئاتر اهواز در نشست ابتدای سال جاری، عملیات ساختمانی پلاتوهای اهواز تا قبل از برگزاری دومین دوره جشنواره تئاتر اهواز می بایست آغاز شود و بدون شک این چهار پلاتو تکمیل و مورد بهره برداری هنرمندان تئاتر اهواز قرار خواهد گرفت و با توجه به قول جناب دکتر جوروند مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در صورتی که به هر نحو این اتفاق انجام نگیرد، به جهت تداوم برگزاری جشنواره تئاتر اهواز، این دوره از جشنواره با نظر و تدبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان بگونه ای دیگر در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

 

عضو شورای ساخت پلاتوهای تالار آفتاب اهواز در پایان گفت: بدون شک با همراهی دکتر جوروند مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که در این مدت همراه و موافق این اتفاق بوده و کمک های بسیاری در طی این مسیر انجام داده و با تامین اعتبار مالی صورت گرفته، عملیات ساختمانی پلاتوهای تالار آفتاب اهواز در موعد مقرر آغاز خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران