در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان آغازی ست برای روییدن دوباره و رویش تعقل و گامی ست برای فردا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش، پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش پیامی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

پیرنگ تئاتر اندیشه و تعقل است و پایه های استوار در وجود آدمی دارد. به همین امر، عمر بلند تئاتر در عالم بشر توانسته است همچنان یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین هنرها باشد.

تئاتر از پیدایش تاکنون اندیشه جامعه بوده و آن چیز که در بینا زندگی بشر بوده است توانسته به وضوح برجسته نماید.

رویدادهای تئاتر می توانند محلی باشند برای ارائه تجربه های نو و اندیشه های هنرمندان عرصه تئاتر و بی شک جشنواره تئاتر استان خوزستان ویترینی از تجربه های یکسال گذشته در سطح استان خوزستان می باشد.

برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان پایان، آغازی ست برای روییدن دوباره و رویش تعقل و تفکری جدید و گامی ست برای فردا. امید است این مهم در جامعه گسترده هنرمندان تئاتر خوزستان رشد نماید تا محتوای اقلیم خود که سرشار از ایثار، مقاومت و پایداری ست بشناسانند و اندیشه اسلامی و ایرانی را هر چه بیش از گذشته در آثار خود تبلور دهند.

از همه ی هنرمندان تلاشگر که در برپایی و برگزاری این رویداد تلاش نمودند سپاسگزارم. از دبیر محترم سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جناب محمد یاقوت پور و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و شورای راهبردی تئاتر استان و همکارانشان  سپاسمندم.

از مدیران و هنرمندان شهرستان شوش که همت نمودند تا یکی از مهمترین رویدادهای هنری استان خوزستان بعد از چهل سال در این شهرستان برگزار شود سپاس فراوان دارم.

از خداوند منان تندرستی و پیروزی برای هنرمندان سرزمین مان را خواستارم.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوتپور از 2 الی 5 شهریورماه 98 به میزبانی شهرستان شوش برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران