در حال بارگذاری ...

جدول سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان منتشر شد

جدول سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان توسط محمد یاقوت پور دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد یاقوت پور دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: این رویداد مهم هنری از دوم تا پنجم شهریورماه جاری در شهر تاریخی شوش با حضور گروه های برگزیده تئاتر از کل شهرهای استان برگزار خواهد شد.

یاقوت پور افزود: افتتاحیه جشنواره با حرکت کاروان هنرمندان استان در زیارت از آستان مقدس حضرت دانیال نبی( ع) ؛ساعت 16 روز شنبه 2 شهریورماه آغاز و مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور مدیران استانی و شهرستانی در ساعت ۱۷در باغ موزه شهرستان شوش برگزار خواهد شد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی همچنین با اشاره به نمایش هایی که در بخش مسابقه ی جشنواره اجرا می شوند، اضافه کرد: نمایش «شوومان» به کارگردانی مرتضی امینی پور از امیدیه، نمایش «ملاقات چشم و عدد» به کارگردانی حسین کارگر از ماهشهر، نمایش «در این خانه کسی نیست که تعریف کند» به کارگردانی مریم بنی طرفی از سوسنگرد، نمایش«کوچک با آرزوی بزرگ» به کارگردانی حسین کیانی از اهواز، نمایش«همه فرزندان مکبث» به کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز، نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید» به کارگردانی سید جاسم موسوی راد از اهواز، نمایش «در اولین فرصت باز خواهم گشت» به کارگردانی زهره عباس زاده از رامهرمز، نمایش «داهول» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «آداب تئاتر» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز و نمایش «پرتقالی که از درخت سیب افتاد» به کارگردانی بهرام آریانفر از شوش، ده نمایش راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان هستد که در پلاتوی شهید احمد حیاری، پلاتوی استاد سیدجلال حسینی و سالن اصلی تالار نیایش در شهرستان شوش اجرا می شوند.

شایان ذکر است، پنج نمایش در پلاتوی شهید احمدحیاری، چهار نمایش در پلاتوی استاد سیدجلال حسینی و یک نمایش در سالن اصلی تالار نیایش به روی سن خواهند رفت. همچنین آیین اختتامیه نیز روز سه شنبه 5 شهریورماه جاری ساعت 18 در تالار مجلل آوان برگزار میشود.

سیویکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 2 تا 5 شهریورماه جاری به میزبانی شهرستان شوش برگزار میشود.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران