در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول برگزار شد

جلسه هم اندیشی دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اعضاء هیئت رئیسه دفتر انجمن هنرهای نمایشی دزفول در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، جلسه هم اندیشی دفتر انجمن هنرهای نمایشی دزفول با حضور ناصر آریایی نیا معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اعضای هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی و انجمن موسیقی و مدیر دفتر سینمای جوانان دزفول در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

در این دیدار که با موضوع آسیب شناسی هنر شهرستان دزفول برگزار شد حاضرین در جلسه به بیان مشکلات هنر و پیگیری امور هنرمندان و رفع ضعف های موجود در شهرستان دزفول پرداختند.

ناصر آریایی نیا معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان پس از شنیدن صحبت های هیئت رئیسه انجمن های هنری شهرستان دزفول گفت: صحبت ها و نظرات خوبی از سوی هیئت رئیسه انجمن های هنری شهرستان دزفول بیان شد و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و معاونت هنری آماده هرگونه همکاری و پیگیری جهت بر طرف سازی معضلات و آسیب ها خواهیم بود.

در ادامه این نشست در خصوص برگزاری دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول صحبت و گفت و گو شد و معاون هنری اداره کل نیز قول مساعدت و همکاری در برگزاری جشنواره داده شد.

در پایان هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی دزفول با شهلا شفیعی رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و آرش سهرابی کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل جلساتی را با موضوع رشد هنر نمایش شهرستان دزفول برگزار نمودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران