در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اعضاء هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان ، جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور ناصر آریایی نیا معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و محمد یاقوتپور، ساسان شکوریان، عبدالمحمد نعناکار، بهزاد خیرالهی و حمیدرضا سالاروند اعضاء هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان ٦ مرداد ماه 98 در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

ناصر آریایی نیا معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص هنر تئاتر و کارکرد آن در جامعه گفت: هنر تئاتر هنری است که به واقع تجمیع هنرها به انضمام فلسفه، روانشناسی، اخلاق و.. در آن به منصه ظهور رسیده و جوامع مدرن و پویا به درستی قدر و قیمت آن را می دانند.

وی افزود : تئاتر اساس زایندگی و پویایی فکر و ذهن است. جا دارد نگاه جدی تری به این هنر توسط جامعه شکل بگیرد. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردان کلیه هنرمندان است و نگاه حمایتی خود را از هیچ رشته هنری دریغ نمی دارد.

در ادامه اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان نیز ضمن تبریک به ناصر آریایی نیا به جهت تصدی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با آرزوی موفقیت برای ایشان و اعلام آمادگی کامل انجمن هنرهای نمایشی استان در جهت همکاری در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پیرامون مسائل و مشکلات انجمن و برنامه های انجمن در سال جاری و همچنین هم افزایی در خصوص جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش مطالبی را مطرح کردند.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران