در حال بارگذاری ...
در سفر یک روزه به استان خوزستان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از نمایش های روی صحنه تالار آفتاب اهواز دیدن کرد

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از نمایش های در حال اجرا در تالار آفتاب اهواز دیدن کرد و با هنرمندان این نمایش ها به گفت و گو پرداخت.

به گزارش تئاتر خوزستان، حمید نیلی روز پنج شنبه 27 تیرماه 98 در سفر یک روزه خود به استان خوزستان از نمایش های در حال اجرای تالار آفتاب اهواز دیدن کرد و دقایقی با هنرمندان این نمایش های گفت و گو کرد.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در ابتدا از نمایش کودکانه «مدرسه موشها» به کارگردانی ناصر میاحی در سالن اصلی تالار آفتاب دیدن کردو سپس با حضور بر روی صحنه از اهمیت اجراهای عمومی نمایش های کودک و فرهنگ سازی برای این قشر از مخاطبان سخن گفت.

ایشان در ادامه با حضور در پشت صحنه نمایش با بازیگران و عوامل نمایش «مدرسه موشها» دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در روند اجراهای این نمایش قرار گرفت و سپس با بازیگران و گروه اجرایی عکسی به یادگار گرفت.

در ادامه بازدید مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از تالار آفتاب اهواز که هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان ایشان را همراهی می کردند، با حضور در پلاتو استاد لاریان با گروه نمایشی «ریما» به کارگردانی مهدی صفی آبادی و زهرا جعفری دیدار و گفت و گو کرد.

نمایش «ریما» که شب پایانی اجرای عمومی خود را پشت سر می گذاشت، توسط حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران لوح های تقدیر گروه اجرایی نمایش امضاء و به بازیگران و عوامل گروه اهداء شد و پوستر نمایش توسط ایشان امضاء شد.

بخش پایانی این سفر، بازدید حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از دفتر انجمن هنرهای نمایشی خوزستان بود که قرار است به زودی با انجام بازسازی و تعمیرات، دفتر انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در تالار آفتاب بازگشایی و افتتاح گردد.  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران