در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر آراد؛

اجرای نمایش «روز عادی یک خانواده ی غیر عادی» در بندر امام خمینی (ره)

نمایش «روز عادی یک خانواده غیر عادی» به نویسندگی و کارگردانی محمد اردکانی نژاد کاری از گروه تئاتر آراد به مدت ٧ شب در سالن مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان ، نمایش «روز عادی یک خانواده غیر عادی» به نویسندگی و کارگردانی محمد اردکانی نژاد از 4 تیرماه 1398 به مدت ٧ شب ساعت 20 در سالن مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) به روی صحنه رفت.

این نمایش که اقتباسی از «پیک نیک در میدان جنگ» فرناندو آرابال می باشد توسط گروه هنری آراد به مدت ٤٥ دقیقه به اجرای عموم گذاشته شد که مورد استقبال همشهریان و تماشاچیان قرار گرفت.

در این نمایش مهدی حردانی، رضا جوکار، نیما کریمی، فاطمه مزرعه، منصور کمالی و مرتضی تقوی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

داستان این نمایش فانتزی در مورد خانواده ای عجیب و غریب است که  تصمیم می گیرند روز تعطیل خود را به خط مقدم جنگ رفته و روز را با پسرشان سپری کنند که این تصمیم باعث ایجاد اتفاقات غیر عادی می شود .

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از: مهرداد حق شناس (مشاور هنری)، زهرا محمدیان(منشی صحنه)، شهلا شریفات (مدیر صحنه)، فاطیما قومی(طراج صجنه)، محمد قارونی(نورپرداز)، محمدحسین سمیریان (صدابردار)، تارا تمیمی (مدیر روابط عمومی و تبلیغات)، سعید آلبوعبید (مدیر تدارکات)،محمد قاسمی (عکاس و فیلمبردار) و محمد اردکانی نژاد(طراح پوستر).

نمایش «روز عادی یک خانواده ی غیر عادی» توسط گروه تئاتر آراد و دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشا داسلامی بندرامام خمینی (ره) تولید و به روی صحنه رفته است.




نظرات کاربران