در حال بارگذاری ...
در راستای اجرای هنرمندان کشور در مناطق سیل زده خوزستان

اجرای جنگ شادی هنرمندان استان فارس برای مناطق سیل زده سوسنگرد

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در راستای نشاط بخشی به جامعه و کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان گروه هنری ساعت خوش را به این مناطق اعزام کرد .

به گزارش تئاتر خوزستان ، شهلا شفیعی رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت : بعد از نشست تخصصی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های معین کشور در جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان در اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گروه هنری ساعت خوش را به سرپرستی امیر صادقی به مناطق سیل زده خوزستان اعزام کرد.

شفیعی افزود: ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، هدف از اعزام این گروه را اجرای جنگ های شادی و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری دیگر و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این مناطق دانست و بیان کرد : این گروه شادی و نشاط را به عنوان سوغات استان فارس به خوزستان آوردند.

وی گفت : این گروه هنری ٢٧ خرداد ماه به خوزستان اعزام شدند و در طول مدت حضور خود در مناطق سیل زده مانند سوسنگرد برنامه های جنگ شادی را اجرا نمودند.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود : شاهنامه خوانی، سعدی خوانی، برنامه های جذاب کودک، موسیقی، اجرای برنامه های خاله بنفشه با عروسک های بزرگ و داستان خوانی از دیگر برنامه های این گروه هنری در مناطق سیل زده استان خوزستان و شهرستان سوسنگرد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران