در حال بارگذاری ...
در پی در گذشت استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت تئاتر استان خوزستان

شورای راهبردی تئاتر خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان پیام تسلیت دادند

در پی درگذشت استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت تئاتر استان خوزستان، شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان درگذشت هنرمند فقید استاد علی غلامی پیشکسوت تئاتر استان خوزستان را تسلیت گفتند.

به گزارش تئاتر خوزستان، شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در پی درگذشت استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کردند و ضایعه درگذشت ایشان را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنرمندان تئاتر استان خوزستان تسلیت گفت.

 

در پیام تسلیت شورای راهبردی تئاتر خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان آمده است:

 

«ز شمار دو چشم یک تن کم

وز شمار خرد هزاران بیش...

 

مرگ یکی دیگر از کاروان تئاترِ خوزستان را صدا کرده است. اما ما هم همه‌ی­ این سال­ها «عمرکوتاه گل» را آموخته­‌ایم و بی‌گلایه، دریغ کوچک­تر شدن جمع خویش را به تماشا می­‌نشینیم.

او را صدا می­‌کنیم  با آرزوی آرامش برای آن جان ناآرامی که تئاتر درد و درمانش بود. آموزه­‌های او، چراغ روشنی است که می­‌توان او را تا روزها و روزگار دیگر ادامه دهد.

 

به طور حتم گمان نمی‌بریم که مرد همیشه آرام تئاتر خوزستان، مرد مهربان صحنه‌هایی که با قدرت و جادوی او زیباتر می‌شد، از میان ما رفته است.

 

به سهم خویش ضایعه درگذشت هنرمند فقید استاد علی غلامی را به خانواده گرامی آن مرحوم، جامعه تئاتر شهرستان آبادان و استان خوزستان تسلیت گفته و از پرودگار مهربان آرامشی ابدی را برای روح آن عزیز از دست رفته آرزومندیم».

 

شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان

انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان




مطالب مرتبط

در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق
در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق

در نشست دبیر جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران و نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق، بر گسترش همکاری مشترک در زمینه تئاتر تاکید شد.

|

نظرات کاربران