در حال بارگذاری ...
ابوالقاسم غلامحیدر خبر داد:

جمع آوری آثار برای دومین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان خوزستان آغاز شد

مسئول دبیرخانه نشر آثار و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از تمامی نمایشنامه نویسان و پژوهشگران هنرهای نمایشی استان خوزستان خواست تا آثار خود را برای درج در دومین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان خوزستان ارسال نمایند.

به گزارش تئاتر خوزستان، ابوالقاسم غلامحیدر مسئول دبیرخانه نشر آثار و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در گفتگو با تئاتر خوزستان اعلام کرد: نظر به اینکه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان قصد دارد دومین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان خوزستان را با تنوع و کیفیت بالاتر و کامل تر برای رونمایی در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان آماده و عرضه نماید، لذا از کلیه هنرمندان، نویسندگان و پژوهشگران حوزه هنرهای نمایشی در استان خوزستان خواست در فرصت باقیمانده آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۳۵۹۳۱۹۰۴۵ ارسال نمایند.

ابوالقاسم غلامحیدر افزود: تا کنون بیش از هفتاد نمایشنامه از نوشته های هنرمندان تئاتر استان آماده ی عرضه در این کتاب شده که امید است با توجه به اهمیت حفظ آثار هنرمندان تئاتر استان خوزستان و استقبال آفرینش‌گران حوزه نمایش، این رقم افزایش یابد.

گردآورنده ی کتاب دیجیتال نمایشنامه های خوزستان افزود: دومین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان خوزستان داری ویژگی های بسیار خوبی در مقایسه با کتاب اول بوده و به لحاظ نرم افزاری تغییرات مطلوب و متنوع تری داشته است.

ابوالقاسم غلامحیدر اضافه کرد: بخش های متون کودک و نوجوان، نسخه های تعزیه ، عکس های اجراهای جشنواره ای و بخش پژوهش های نمایشی نیز به کتاب دیجیتال دو افزوده شده است.

مسئول دبیرخانه نشر آثار و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان یادآور شد: دومین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان خوزستان، همه محتویات کتاب اول را نیز در خود تحت عنوان کتاب اول دارد تا عزیزانی که موفق به دریافت کتاب اول نشده اند با دریافت کتاب دوم همه آنچه تاکنون تهیه و نشر گردیده را در اختیار داشته باشند.

 

شایان ذکر است که اولین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان خوزستان اسفندماه 1396 توسط عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان خوزستان رونمایی شد.




مطالب مرتبط

در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق
در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق

در نشست دبیر جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران و نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق، بر گسترش همکاری مشترک در زمینه تئاتر تاکید شد.

|

نظرات کاربران