در حال بارگذاری ...
رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان:

همدلی هنرمندان خوزستانی جوانه ایست که به درختی توانمند تبدیل خواهد شد

رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان بعد از رد استعفای ایشان توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیام تشکری را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، بعد از عدم پذیرش استعفای حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان توسط محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پیام تشکری از همه ی بزرگان، پیشکسوتان، سرپرست گروه های نمایشی، روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ها، رئیس ، نائب رئیس و خزانه دار و بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، اعضای شورای راهبردی تئاتر خوزستان و هنرمندان جوان و برجسته تئاتر در شهرهای مختلف استان خوزستان توسط ایشان در اختیار درگاه تئاتر خوزستان قرار گرفت.

متن پیام حسین ذوالفقاری به شرح زیر است:

 

به نام خالق انسانیت ، علم و معرفت

هنرمندان گرانسنگ و گرانقدر  تئاتر خوزستان

سلام

سپاسمندم از این همه لطف و عنایتی و حمایتی که از اینجانب و مجموعه شورای راهبردی تئاتر خوزستان داشتید.

از همه ی بزرگان، پیشکسوتان، سرپرست گروه های نمایشی، روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ها، رئیس ، نائب رئیس و خزانه دار و بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، همرهان همیشگی من اعضای محترم در شورای راهبردی تئاتر خوزستان و خاصه هنرمندان جوان و برجسته تئاتر در شهرهای مختلف  استان خوزستان که مِهرشان همیشه شامل حال اینجانب بوده است سپاس گذارم.

این حمایت همه جانبه ی شما عزیزان قطعا به حسین ذوالفقاری نبوده است بلکه به حرکت و جریانی ست که خواسته ی شما بوده و آن مسیر تعالی هنر تئاتر و پیشرفت و بالندگی به سوی فردایی بهتر است. قطعا رهیافت این همدلی و اتحاد در ریشه هایی ست که تازه جوانه زده و یقینا به زودی به درختی توانمند تبدیل خواهد شد.

حمایت شما به همگرایی و اندیشه و تعقل جمعی ست، که از میان گفتگو استخراج می شود.

و این حرکت  نه بلندی بود به آن چیز که در گذشته مرسوم بوده است.

من از همه ی خانم ها، آقایان هنرمند سپاسمندم چه در پیام ها و لیست انتشار یافته محبت و لطف بیکران به بنده داشتند و این امر فعالیت را برای هر مجموعه ای مشکل خواهد ساخت که کار باید دو چندان صورت پذیرد.

اما چند کلام کوتاه می گویم برای روشنگری که در این چند روز باز عده ای بر کوس نفاق کوبیدند.

این تصمیم بنده هیچ ربطی به شهر یا شهرستانی نداشته است یا حرکت مثبت و پاکی که در احقاق حقه ی خود گام برداشته اند که من نیز از حامیان این حرکت بودم که مشکلات زیر ساختی کلان شهری به نام اهواز در حوزه نه تنها تئاتر بلکه همه ی هنرها  باید به سامان گردد. و این تلاش در حال انجام است.

بلکه سخن و تصمیم اینجانب با تفکری ست که از پیدایش حرکت جمعی در هراس بوده اند و همیشه درصدد ساختن  مشکل و ایجاد حاشیه بوده اند و سالهاست اجازه تنفس و پیشرفت تئاتر را از این استان گرفته اند.

من خود فرزند تئاترم، هفتاد درصد عمر خود را در مسیر این هنر قدسی طی کرده ام و قطعا هرگز و هرگز  برخود اجازه  نخواهم داد که خاری به پای هنرمند تئاتر برود.

 

از مدیر کل فرهیخته، استاد و معلم دکتر محمد جوروند که باز هم نشان دادند در کنار و همراه هنرمندان هستند تشکر و سپاسگذاری فراوان دارم. که قطعا این اعتماد چندین باره و عدم پذیرش استعفای اینجانب کار را برای ما سخت تر خواهد کرد.

که باز هم نشان از مسیر صحیح و درستی ست  که همه با هم در کنار اداره کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان  برای فردایی بهتر تلاش می کنیم.

 

از معاونت هنری جناب چنانی که انصافا تلاش می کنند و کنار ما بوده اند بخصوص در یکسال گذشته همراه شورای راهبردی تئاتر بوده اند کمال تشکر را دارم  و همچنین از سر کار خانم شفیعی ریاست محترم اداره هنری که خواهرانه در همه ی دغدغه های هنرمندان تئاتر بوده اند سپاسمندم.

 

در پایان

از استادم سعید بهروزی که بی دریغ همیشه از بنده حمایت کرده‌اند و دوستان و همکارانم و اعضای شورای راهبردی که همیشه در کنار بنده بوده اند بی هیچ مزدی تشکر و سپاسگذارم.

 

ما قصه ی دل جز به بر بار نبردیم

وز یار شکایت سوی اغیار نبردیم

معلوم نشد صدق دل و سر محبت

تا این سر سودازده بر دار نبردیم

ما را چه غم سود و زیان است که هرگز

سودای تو بر سر بازار نبردیم

با حسن فروشان بله این گرمی بازار

ما یوسف خود را به خریدار نبردیم

 

حسین ذوالفقاری




مطالب مرتبط

نظرات کاربران