در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان:

استعفای حسین ذوالفقاری مورد پذیرش قرار نگرفته است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی که به تئاتر خوزستان ارسال گردید از عدم پذیرش استعفای حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، در پی استعفای حسین ذوالفقاری مشاور مدیر کل و رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان و در پی اعلام حمایت بیش از 630 هنرمند تئاتر از سراسر استان خوزستان شامل روسای دفاتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ها، سرپرست گروه های نمایشی، پیشکسوتان و هنرمندان برجسته تئاتر خوزستان مبنی بر عدم پذیرش استعفای ایشان از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی که در اختیار درگاه تئاتر خوزستان قرار داد، خبر از عدم پذیرش استعفا و ادامه فعالیت ایشان به عنوان رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان را داد و از همه هنرمندان اعم از پیشکسوتان و جوانان تئاتر خواست در یک همراهی جهادی با این هنرمند دلسوخته تئاتر بیش از پیش تلاش نمایند.

در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی   

هنرمندان گرانقدر تئاترخوزستان

با سلام

بدون تردید هنر، ودیعه الهی ست که در وجود انسانها گذاشته شده تا بوسیله آن روح آدمی متعالی و‌ به قدس و آرامش الهی منجر و از قبل آن جامعه ای نجیب و مهذب داشته باشیم و ‌در میان هنرها، تئاتر نقش مهم و بسزایی را ایفا کرده است و بیشمار طرفداران و ‌علاقمندان این هنر دوست داشتنی نشان از همین موضوع دارد.

شورای راهبردی تئاتر خوزستان که بعدها به عنوان الگویی برای تمام کشور تبدیل شد حاصل سالها فکر و‌ اندیشه و تبادل نظر با دوست و ‌همراه همیشگی ام استاد حسین ذوالفقاری بود که پس از خدمت اینجانب در اداره کل رقم خورد و حاصل عرق ریزان روح و‌ جسم ایشان در ارتباط مستمر با هنرمندان تئاتر و ‌سرکشی ایشان و‌ اعضای گرانسنگ شورای راهبردی تئاتر با همکاری و ‌مساعدت انجمن هنرهای  نمایشی استان و‌ انجمن های نمایش شهرستان ها بود و نتیجه آن تلاش ها بر همگان مبرهن و آشکار است. از ایجاد همدلی بین هنرمندان، همراهی همکاران ام در معاونت هنری و‌ خاصه برادر عزیزم آقای چنانی و‌ رفع معضلات و ‌مشکلات در مسیر پیشرفت تئاتر بود و مشکلات کوچک و بزرگ چندین پلاتو‌ در شهرستان ها و رفع مشکلات دیگر بود.

از آن سو همراهی و ‌مساعدت پیشکسوتان عزیز با شورای راهبردی تئاتر نیز مهر تاییدی بر فعالیت این شورا بود.

اینک ضمن احترام و‌ تقدیر به همه دوستان عزیز تئاتری در حمایت از این شورا و‌ واکنش به عدم پذیرش استعفای آقای ذوالفقاری، به عرض می رسانم  ایشان همچنان به عنوان رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان، فعالیت خویش را ادامه خواهند داد و‌ استعفای ایشان مورد پذیرش قرار نگرفته است.

استدعا دارم در یک همراهی جهادی همه هنرمندان اعم از پیشکسوتان و جوانان در همراهی با این هنرمند دلسوخته تئاتر بیش از پیش تلاش نمایند. اگر حمل بر مداهنه نمی شد چه بسا حرفهای دیگری از دلسوزی، پیگیری های مجدانه و تلاشهای شبانه روزی ایشان و‌ اعضای گرانقدر شورا را به قلم می آوردم و ‌به همین مقدار بسنده می کنم. سربلند و سرفراز باشید.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان




مطالب مرتبط

نظرات کاربران