در حال بارگذاری ...
مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برنامه های نمایشی کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان بهترین برنامه اجرا شده در استان گلستان بود

علی غیاثی ندوشن مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد : اگر برنامه ی کمک ها و حمایت ها و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق سیل زده خوزستان کوتاه مدت باشد در آینده با خلاء فعالیت های فرهنگی و هنری در خوزستان مواجه خواهیم شد .

به گزارش تئاتر خوزستان ، علی غیاثی ندوشن مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که جهت حضور در نشست هم اندیشی ادارات تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مدیران کل ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی استان های معین خوزستان شامل تهران، اصفهان، کرمان، فارس  به اهواز سفر کرده بود، ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به جهت اجرای خوب فعالیت های فرهنگی و هنری در اردوگاه ها و محل های اسکان سیل زدگان عزیز خوزستانی اظهار کرد: ارائه خدمات و حمایت های فرهنگی و هنری که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در مناطق سیل زده انجام گیرد را از مهم ترین اهداف تشکیل این نشست دانست.

علی غیاثی اظهار کرد: حضور کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان در استان گلستان و شهرستان آق قلا بهترین برنامه نمایشی و هنری اجرا شده در استان گلستان بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

غیاثی افزود : حسب دستور و تاکید مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر حمایت و کمک رسانی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مناطق سیل زده کشور، اولین جلسه شورای معاونین این وزارت خانه با حضور معاونین و مدیران ستادی و مدیران ادارات تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت و با موضوع خدمات رسانی به مناطق درگیر سیل برگزار شد. طی این جلسه تصمیماتی اتخاذ گردید که همه ی استان ها از توان و ظرفیت های فرهنگی و هنری خود در جهت خدمت رسانی و کمک رسانی به مناطق سیل زده استفاده نمایند

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این راستا با پیگیری های زیاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، استان های تهران ، اصفهان ، فارس ، کرمان و کرمان جنوبی به عنوان استان های معین خوزستان تعیین شدند .

غیاثی در ادامه اظهار کرد : در این نشست که با حضور مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های معین به همراه مدیران ادارات تابعه و وابسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خوزستان تشکیل گردید ، بعد از بحث و گفتگو پیرامون بررسی مشکلات و کاستی ها در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران خوزستان که بعضا باید به مرکز اطلاع رسانی گردد و از سوی معاونت های مختلف و تخصصی پیگیری شود ، تصمیمات و مصوباتی تعیین گردید.   

غیاثی افزود : کمک ها و حمایت ها و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مناطق سیل زده خوزستان باید بصورت پیوسته و مستمر انجام گیرد . زیرا اگر کمک ها و حمایت ها و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق سیل زده خوزستان کوتاه مدت باشد در آینده با خلاء فعالیت های فرهنگی و هنری در خوزستان مواجه خواهیم شد .

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت : استان های معین می بایست تا ظرف یک هفته پیشنهادات خود را ارائه نمایند و یک نفر از معاونین ادارات کل استانها به عنوان رابط جهت پیگیری های ویژه امورات مربوط به این موضع تعیین گردد . به یاری خداوند منان جلسات بعدی با محوریت مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یا بصورت ویدئو کنفرانس یا در صورت لزوم بصورت حضوری برگزار میگردد




نظرات کاربران