در حال بارگذاری ...
توسط گرافیست خوزستانی؛

پوستر نمایش «آبی، سیاه، فرزند اسب» به نمایشگاه معتبری در مکزیک راه یافت

پوستر نمایش «آبی، سیاه، فرزند اسب » اثر رسول حق‌جو، گرافیست خوزستانی، در یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های آنلاین مکزیک منتشر شد.

رسول حق‌جو در گفت‌وگو با تئاتر خوزستان، در این باره توضیح داد: این نمایشگاه آنلاین در مکزیک یکی از شناخته‌ترین نمایشگاه‌های آنلاین پوستر است. 

وی افزود: این نمایشگاه بخشی به نام دوشنبه‌ها با پوستر (Poster Monday) دارد که ضمن آن دوشنبه هر هفته یک پوستر از یک کشور انتخاب و در وبسایت مربوطه به آدرس http://www.posterposter.org/poster-monday-the-blue-the-black-the-horses-born/ گذاشته می‌شود. 

حق‌جو ادامه داد: پیشتر از این هم دو بار دیگر دو پوستر از من در این سایت به نمایش گذاشته شد. 

به گفته این گرافیست: این نمایشگاه آنلاین بازدیدکننده‌های بسیار زیادی از سرتاسر جهان دارد و این بار پوستر نمایش «آبی؛ سیاه؛ فرزند اسب» که توسط او طراحی شده است در وبسایت آن به نمایش گذاشته شده است. 

رسول حقجو عضو انجمن طراحان گرافیک ایران و عضو انجمن طراحان پوستر تئاتر ایران است. وی در چندین فستیوال و نمایشگاه گرافیک داخلی و خارجی شرکت کرده و پیش از این نامزد دریافت جایزه از جشنواره بینالمللی پوستر اسلواکی «ترناوا» بوده است.




مطالب مرتبط

در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی
در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی

سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» که در اهواز روی صحنه است، می‌گوید برای اقتباس از اثر بزرگ بهرام بیضایی و به صحنه بردن آن، 20 سال انتظار کشیده است.

|

نظرات کاربران