در حال بارگذاری ...
هم زمان با روز ملی هنرهای نمایشی

اولین نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مدیران تئاتر خوزستان برگزار شد

هم زمان با روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با مدیران تئاتر استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، هم زمان با روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ناصر چنانی معاونت هنری سینمایی اداره کل، محمد یاقوت پور، ساسان شکوریان و حمیدرضا سالاروند هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و حسین ذوالفقاری رئیس و سعید نگراوی عضو شورای راهبردی تئاتر خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که در همراه با تبریک سال نو و تبریک روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر همراه بود، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تلاش های هنرمندان و مدیران تئاتر استان در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود و گفت: به حق در سال گذشته با همدلی و همراهی مدیران هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هنرمندان تئاتر خوزستان سال درخشانی در تئاتر استان خوزستان رقم خورد و در سال پیش رو و با برنامه ریزی انجام گرفته و همراهی مجموعه تئاتر استان بدون شک سالی همراه با موفقیت و اتفاقات بزرگ رقم خواهد خورد.

محمد جوروند افزود: در سال پیش رو علاوه بر برنامه ریزی در زمینه تولید، آموزش، پژوهش و برگزاری جشنواره های تئاتر به شکل ویژه به تکمیل زیرساخت ها و تجهیز پلاتو های استان نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

در ادامه این نشست هر کدام از هنرمندان و مدیران تئاتر خوزستان ضمن تبریک سال نو و روز ملی هنرهای نمایشی به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه فعالیت های تئاتر خوزستان در سال گذشته و برنامه های پیشنهادی در سال پیش رو پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران