در حال بارگذاری ...
پیام معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای «روز ملی هنرهای نمایشی»

تئاتر خوزستان با افق روشن

ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی پیامی را منتشر کرد. در این پیام عنوان شده است که تئاتر خوزستان حیات خود را در تمامی این سالیان مرهون تلاش های اساتید و هنرمندان عرصه تئاتر است که در صحنه تئاتر این استان حضوری دائم و جدی داشته اند و این بودن تئاتر خوزستان حاصل زحمات و دلسوزی های تک تک آنهاست.

به گزارش تئاتر خوزستان در متن پیام ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است:

تئاتر خوزستان حیات خود را در تمامی این سالیان مرهون تلاشهای اساتید و هنرمندان عرصه تئاتر است که در صحنه تئاتر این استان حضوری دائم و جدی داشته اند و این بودن تئاتر خوزستان حاصل زحمات و دلسوزی های تک تک آنهاست.

 تئاتر خوزستان به همت شورای راهبردی تئاتر خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با تمرکز جدی بر اجرای عمومی تئاتر برای مردم، در سال ۹۷ توانست به آمار بیش از ۲۰۰۰ شب اجرای عمومی دست پیدا کند که امید است با برنامه ریزی انجام گرفته در سال پیش رو اجراهای عمومی گستره بیشتری را در بر گیرد.

رویدادها و جشنواره های نمایشی در استان خوزستان در سال ۹۷ با شکوه و برنامه ریزی خاصی برگزار گردید و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حد بضاعت خود توانست با این رویدادها همراهی کند و این روند در سال ۹۸ شکل منظمی را در پیش خواهد گرفت.

در روز ملی هنرهای نمایشی، ارج می نهیم به تمام تلاشهای هنرمندان تئاتر خوزستان در راستای خلق «زندگی روح انسانی» برای اعتلا و رشد تئاتر استان خوزستان.

 

ناصر چنانی

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان




مطالب مرتبط

نظرات کاربران