در حال بارگذاری ...
در دومین روز از نوروز 98؛

دیدار استاندارخوزستان با پیشکسوت تئاتر استان خوزستان

استاندار خوزستان به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن عیادت از عبدالرضا حیاتی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، عیادت و دیدار از هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری، کارگردانی و تئاتر استان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رضا کیانی مشاور هنری استاندار، مصطفی بوعذار مدیر کانون تئاتر افلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری استان برگزار شد.

در این دیدار استاندار خوزستان ضمن تبریک سال جدید به عبدالرضا حیاتی، از خداوند منان برای این هنرمند عزیز و ارزشمند استان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد، و گفت: بی‌شک هنرمندان پیشکسوت امثال عبدالرضا حیاتی از مفاخر و چهرهای ماندگار فرهنگی و هنری استان خواهند بود.

در ادامه نیز محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز ضمن تقدیر از حرکت خوب و ماندگار استاندار خوزستان در همراهی و مساعدت در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری و همچنین اهمیت دادن به قشر هنرمند اظهار کرد: بنا به دستور استاندار خوزستان هنرستان پسرانه هنرهای زیبای اهواز که زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فعالیت می‌کند، به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه استاد عبدالرضا حیاتی به نام این هنرمند ارزشی و انقلابی استان نام گذاری گردد.

در پایان نیز خانواده عبدالرضا حیاتی ضمن تقدیر از حضور استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه مسئولان استانی در کنار پدر خود به شرح احوالات وی پرداختند.

لازم به ذکر است، عبدالرضا حیاتی از هنرمندان پیشکسوت استان خوزستان، با سابقه بسیار طولانی در عرصه بازیگری، کارگردانی و تئاتر و همچنین شاعر و نویسنده زبردست استان می‌باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران