در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر ماتریوشکا؛

نمایش «پیش از صبحانه» در امیدیه به صحنه می رود

نمایش «پیش از صبحانه» به کارگردانی غزل بویری توسط گروه تئاتر ماتریوشکا در امیدیه به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «پیش از صبحانه» به نویسندگی یوجین اونیل وکارگردانی غزل بویری، دراماتورژی امیررضا پرویزی مقدم با بازی خدیجه مویسات کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از 20 الی 25 اسفندماه 97 ساعت 20 در پلاتو ارغوان واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه به روی صحنه می رود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: غزل بویری (طراح صحنه)، امیررضا پرویزی مقدم (دراماتورژ)، مازیار بوبردک (مدیر صحنه و طراح نور)، شکیبا بویری (طراح لباس)، زهرا شریفی (گریم)، محمدرضا هدایتی (تصویربردار)،عبدالله  بهدارولی (موسیقی)، مهدی گرگی زاده (عکس و تیزر استودیو عکس و فیلم خاطره) و ملیح جوانمرد (طراح پوستر و بروشور). 

نمایش «پیش از صبحانه» پیش از این در جشنواره تئاتر برنا استان خوزستان در شهرستان اندیمشک شرکت نمود و موفق به کسب عناوین برگزیده بازیگری زن توسط خدیجه مویسات و تقدیر طراحی صحنه  وکارگردانی توسط غزل بویری شده بود و همچنین با شرکت در جشنواره تئاتر جوان اروند موفق به کسب عناوین برگزیده طراحی صحنه و کارگردانی توسط غزل بویری و برگزیده بازیگری زن توسط خدیجه مویسات و تقدیر طراح پوستر و بروشور توسط ملیح جوانمرد شده بود.

نمایش «پیش از صبحانه» توسط گروه تئاتر ماتریوشکا و دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه تولید و به روی صحنه می رود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران