در حال بارگذاری ...
توسط رضا فیاضی هنرمند تلویزیون، سینما و تئاتر کشور

یازدهمین جشنواره تئاتر منطقه ای کودک و نوجوان در دزفول افتتاح شد

یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان با برگزاری آئینی با شکوه با حضور هیت داوران، گروه های نمایشی، هنرمندان تئاتر و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در محل تالار ارشاد دزفول آغاز به کار کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان با برگزاری آئینی با شکوه با حضور هیت داوران، گروه های نمایشی، هنرمندان تئاتر و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در محل تالار ارشاد دزفول توسط رضا فیاضی هنرمند مطرح سینما و تئاتر کشور افتتاح شد و با اجرای نمایش ها آغاز به کار کرد.

بعد از مراسم افتتاحیه جشنواره نمایش «مهد نی نی ها» به کارگردانی ایمان ملکی پور از شهرستان اراک استان مرکزی ساعت 9 و 11 صبح در تالار ارشاد به روی صحنه رفت و در ادامه نمایش «بیگ بنگ» به کارگردانی فرامرز غلامیان و هیام احمدی از شهرستان شاهین شهر استان اصفهان ساعت 11 و 12 در فرهنگسرای مدرس شهرستان دزفول به روی صحنه رفت.

آخرین اجرای  روز اول جشنواره نمایش «رادین» به کارگردانی سمیه مقدم از شهرستان دزفول استان خوزستان است که ساعت 15 و 17 در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه می رود   

دبیر این جشنواره صبح امروز دوشنبه 6 اسفندماه 97 در حاشیه آغاز این جشنواره، اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر به میزبانی دزفول، آثار نمایشی خوبی از استان های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

نادرسعادتی فرد افزود: هیئت انتخاب از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، 7 اثر را برای شرکت در جشنواره انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: نمایش «مهد نی نی ها» از شهرستان اراک استان مرکزی، نمایش «بیگ بنگ» از شهرستان شاهین شهر استان اصفهان، نمایش «رادین» از شهرستان دزفول استان خوزستان، نمایش «سرزمین درختهای سبز» از شهرستان امیدیه استان خوزستان، نمایش «کله کدو و تربچه» از شهرستان مرودشت استان فارس، نمایش «آدم برفی و مترسک» از شهرستان کرمانشاه و نمایش «خاله سوسکه عروس می شود» از شهرستان بهبهان استان خوزستان آثار راه یافته به این دوره از جشنواره هستند.

 

به گزارش تئاتر خوزستان یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان به دبیری نادر سعادتی فرد از 6 تا 8 اسفندماه 1397 در شهرستان دزفول در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران