در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر تیرداد

نمایش «سِنو» در تماشاخانه سیب بهبهان به روی صحنه رفت

نمایش «سِنو» کاری از گروه تئاتر تیرداد در تماشاخانه سیب بهبهان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «سِنو» به نویسندگی اشکان لدنی و یاسین پارسامنش و طراحی و کارگردانی یاسین پارسامنش کاری از گروه تئاتر تیرداد از 27 بهمن الی 27 اسفندماه 97 ساعت 21 در تماشاخانه سیب بهبهان به روی صحنه رفت.

در این نمایش اشکان لدنی، یاسین پارسامنش، محسن شریعتی، محمد چهابی بهبهانی، مارال هاشمی، گلناز رحیمی، نیلوفر فتاحی نژاد و کبری عبدالهی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «سِنو» عبارتدن از: حسین تجلی (خواننده)، سیاوش کارآزما و محمد چوپانی نژاد (نوازنده)، محمد حاجی زاده (اپراتور)، مارال هاشمی (طراح لباس، عروسک و طراح پوستر)، رویا حسن پور (دوخت لباس)، سعید حداد و خیراله ذهابی (دکور) و هادی شجاعی (سرپرست گروه).

نمایش «سِنو» پیش از این در سومین جشنواره منطقه ای نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون شرکت و موفق به کسب رتبه های اول کارگردانی، نویسندگی، گروه بازیگران زن و مرد و موسیقی شده و به عنوان نمایش برگزیده به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره نمایش های آئینی سنتی کشور معرفی شده است.

نمایش «سِنو» توسط گروه تئاتر تیرداد، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران