در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر آئین مردم؛

نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» در اهواز به پرواز درمی آید

نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» توسط گروه تئاتر آئین مردم هم زمان با گرامی داشت چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرستان اهواز اجرا می شود.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» به نویسندگی وکارگردانی مصطفی بوعذار کاری از گروه تئاتر آئین مردم با بازی علیرضا علوانی هم زمان با گرامی داشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از 15 بهمن 97 به مدت هفت روز در سطح شهرستان اهواز اجرا می شود.

این نمایش با موضوع ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تهاجم شبکه های ماهواره ایی و نگاه جامعه به افراد معلول به دو زبان فارسی و لاتین در مدت زمان 25 دقیقه تولید شده است.

سایر عوامل نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» عبارتند از: ایمان سلیح، سیدپیام صالحی ریحانی و احمد پریان (موسیقی)،

محمدعلی عچرش (عکاس و تصویر بردار)، غلامرضا جوکار (مدیرهماهنگی)، امینه حردانی(منشی صحنه)، اصغر اسلامی (دستیار کارگردان) و محمد تشکر (طراح بروشور).

نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» توسط گروه تئاتر آئین مردم و انجمن هنرهای نمایشی اهواز تولید و در سطح شهرستان اهواز اجرا می شود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران