در حال بارگذاری ...
پس از برگزاری جشنواره؛

نسخه دیجیتال کتاب سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان منتشر شد

پس از برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان بندرماهشهر و انتشار نسخه چاپ شده کتاب جشنواره، نسخه دیجیتال کتاب سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان نیز منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، پس از برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان بندرماهشهر، نسخه دیجیتال کتاب جشنواره شامل اطلاعات کامل برگزاری جشنواره که توسط رسول حق جو طراح مطرح استان خوزستان طراحی شده بود منتشر شد.

کتاب سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان مشتمل بر 60 صفحه است که به صورت چاپ شده در مراسم اختتامیه جشنواره در میان گروه های نمایشی و مدیران برگزار کننده توزیع شده بود و هم اکنون به خاطر استفاده عموم هنرمندان تئاتر و مخاطبین نسخه دیجیتال آن نیز منتشر شده است.

در این کتاب اطلاعات مختلفی از جمله پیام های مدیران کشوری و استانی به جشنواره، اطلاعات نمایش های متقاضی شرکت در جشنواره، معرفی هیئت انتخاب آثار، معرفی هیئت داروان جشنواره، معرفی درگاه تئاتر خوزستان، معرفی شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان، معرفی کامل گروه های راه یافته به بخش نهایی جشنواره، پسوتر و جدول جشنواره، معرفی سامانه فروش بلیت و معرفی حامیان و برگزار کنندگان سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در کتاب سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان گردآوری شده است.

سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از 24 الی 27 آبان ماه 97 به میزبانی شهرستان بندرماهشهر برگزار گردید.

 

علاقمندان می توانند نسخه PDF کتاب سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان را از بخش فایل های ضمیمه در انتهای این خبر دریافت کنند.




نظرات کاربران