در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان؛

بیست و هشتمین دفتر شهرستانی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در شهر چمران افتتاح شد

محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان نوید افتتاح بیست و هشتمین دفتر شهرستانی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در شهر چمران را داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی خوزستان در شهرستان بندرماهشهر محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان نوید افتتاح بیست و هشتمین دفتر شهرستانی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در شهر چمران را داد.

یاقوت پور با اشاره به اینکه هم اکنون بیست و هفت شهرستان استان با پیگیری های مستمر هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان دارای دفاتر فعال انجمن هنرهای نمایشی هستند که از این رو استان خوزستان در صدر تعدد دفاتر شهرستانی در بین کل استانهای کشور است و حتی به نسبت برخی از استانها دفاتر خوزستان بیش از سه برابر آن استان ها می باشد.

یاقوت پور در ادامه گفت : با توجه به میزبانی بسیار شایسته و خوبی که در این منطقه از هنرمندان جشنواره توسط شهرستان بندرماهشهر و همچنین شهرستان بندر امام خمینی(ره) شد، جا دارد با کمال امتنان از مسئولین و هنرمندان این منطقه تشکر و تقدیر کرد و با توجه به پتانسیل خوب هنرمندان صاحب نظر و همچنین زیر ساختهای خوبی که در این منطقه وجود دارد و همچنین باتوجه به تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری در شهر چمران، شایسته است که بیست و هشتمین دفتر شهرستانی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با حمایت فرماندار بندرماهشهر و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر در شهر چمران افتتاح گردد.

یاقوتپور در ادامه ضمن تشکر از میزبانی و همراهی مجموعه مدیران و مسئولین و همچنین هنرمندان عزیز دو شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) و شهر چمران در برپایی فاخر جشنواره تئاتر استانی ابراز امیدواری کرد: با فعال کردن دفتر جدید انجمن در شهر چمران این دفتر بتواند با همکاری با دفاتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستانهای بندرماهشهر  و بندرامام خمینی(ره) و بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات وسیعی که در این منطقه وجود دارد ورک شاپها و دوره های آموزشی تخصصی تئاتر را با دعوت از هنرمندان کل استان در این منطقه در سال آتی برگزار کرد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران