در حال بارگذاری ...
مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی :

جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک یادآور یک رویداد بزرگ تاریخی است

مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک گفت: جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک جشنواره‌ای ارزشمند است که یادآور یک رویداد بزرگ تاریخی است.

به گزارش تئاتر خوزستان، شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک که جمعه ٩ آذر ماه 97 ساعت 15 در تالار خورشید شهرستان اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این جشنواره صرفا یک مراسم نیست بلکه وظیفه‌ای است که هنرمندان در قبال یک رویداد تاریخی بزرگ دارند.

وی افزود: این مایه خوشحالی است که هنرمندان با زبان شیوای هنر و حمایت مسئولان می‌توانند وظیفه خود را در قبال فرهنگ و تاریخ کشور انجام دهند.

کرمی ضمن اشاره به ٨٠ جشنواره‌ای که در طول سال در کشور اجرا می‌شود گفت: به طور یقین این جشنواره یکی از تاثیرگذارترین جشنواره‌هایی است که هر ساله در اندیمشک اجرا می‌شود.

مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم این جشنواره در سال‌های آینده بتواند دستخوش تغییرات چشمگیری شده و گسترش پیدا کند و در این راستا اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خود را مکلف می‌داند که از این رویداد بزرگ هنری حمایت کند.

وی در پایان گفت: موضوعات جشنواره مقاوت از مضامینی است که هویت جامعه را شکل داده و جزو  ارزش‌های ما محسوب می‌شود. 

 

بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ از 6 الی 9 آذرماه 97 با حضور ده گروه نمایشی در شهرستان اندیمشک برگزار شد.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران