در حال بارگذاری ...
در روز پایانی به صحنه می روند؛

چهار نمایش در سومین روز بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ

چهار نمایش در سومین روز از بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک اجرا خواهند شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، در سومین روز از بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ شهرستان اندیمشک چهار نمایش در بخش مسابقه اجرا خواهند شد.

 

نمایش «خاک شیرین»

نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی حامد مکمل و کارگردانی زمان ارکمان کاری از استان یزد شهرستان یزد ساعت 16 و 18 به مدت 70 دقیقه در پلاتو خانه هنر به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «عقیم»

نمایش «عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی کاری از استان البرز شهرستان کرج ساعت 16 و 18 به مدت 50 دقیقه در پلاتو استاد مهرآذین به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «آقای قاضی صدایم رو می شنوی»

نمایش «آقای قاضی صدایم را می شنوی» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی حسن سبحانی مینابی کاری از استان هرمزگان شهرستان میناب ساعت 19 و 21 به مدت 60 دقیقه در پلاتو خانه هنر اجرا خواهد شد.

 

نمایش «برش های کوتاه»

نمایش «برش های کوتاه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ کاری از استان خوزستان شهرستان اندیمشک ساعت 19 و 21 به مدت 50 دقیقه در پلاتو استاد مهرآذین به روی صحنه خواهد رفت.

 

بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از 6 الی 9 آذرماه 1397 در تالار خورشید شهرستان اندیمشک در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران