در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی دبیر جشنواره؛

قائم مقام دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور دبیر جشنواره، قائم مقام دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور دبیر جشنواره، ساسان شکوریان به عنوان قائم مقام دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای ساسان شکوریان

با عنایت به برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان و نظر به تعهد و تجارب و عملکرد ارزشمند جنابعالی در عرصه هنر و اهمیت برگزاری این رویداد هنری استان، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان « قائم مقام دبیـر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان » منصوب می نمایم.

انتظار می رود به جهت ارتقای جایگاه جشنواره، ضمن برنامه ریزی فنی و اجرایی و ارتباط با گروه های نمایشی استان و مدیران کار گروههای تخصصی ستاد جشنواره، شاهد برگزای افتخارآمیز این دوره از جشنواره باشیم.

موفقیت شما را تحت توجهات خداوند متعال خواستارم.

محمد یاقوت پور

دبیـر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان

 

ساسان شکوریان از فعالان تئاتر خوزستان است که دو دوره نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، عضو شورای راهبردی تئاتر خوزستان، دو دوره دبیر اجرایی جشنواره فجر استانی خوزستان در سالهای 1395 و 1396، دبیر دومین همایش نمایشنامه خوانی خط سرخ، مسئول امور خبری و اطلاع رسانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان 1396 و اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز 1397 و مدیر درگاه تئاتر خوزستان را در کارنامه هنری خود دارد.

 

سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از 20 الی 24 آبان ماه 1397 برگزار می گردد.   




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران