در حال بارگذاری ...
پس از برگزاری موفق جشنواره؛

پیام تشکر دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان

دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در باغملک با انتشار پیامی از تمامی مسئولین، مدیران و هنرمندان تئاتر برگزار کننده نهمین دوره جشنواره در شهرستان باغملک تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد احمدی سرصحرا دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی باغملک در پیامی که در اختیار تئاتر خوزستان قرار داد از تمامی مسئولین، مدیران و هنرمندان تئاتر استان در برگزاری نهمین دوره جشنواره در شهرستان باغملک تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند زیبایی و هنر

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

سپاس بیکران خداوندی را سزاست  که به ما فرصت خدمت ورزی هر چند اندک در عرصه ی  وزین فرهنگ و هنر در دیار فرهنگ مدار باغملک را اعطاء نمود تا این بار سرافرازانه میزبان هنرمندان هنر معنوی و هستی شناسانه ی تئاتر استان خوزستان باشیم.

میزبانی کوچک که افتخار برگزاری نهمین دوره ی جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان را داشته  باشیم و با بضاعت اندک خود و البته مساعدت بزرگان این عرصه تلاش نماییم برگ سبز دیگری در کارنامه هنری این سامان ثبت نماییم.

کاری در این وسعت که به اظهار منتقدان اندیشمند مورد تایید قرار گرفت و امید به آینده ای بهتر برای هنر منطقه را ترسیم نمود، میسر نمی شد جز با همدلی و همراهی تمامی عزیزان خاصه امام جمعه محترم باغملک حضرت حجت الاسلام هاشمی نژاد، فرماندار پرتلاش مردمی و هنر دوست شهرستان باغملک جناب آقای محمد نجاتی پور، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد استان خوزستان جناب دکتر جوروند و معاونین فعال و پیگیر ایشان، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، دبیر و اعضای شورای راهبردی تئاتر خوزستان، کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، شهرداران و شوراهای محترم باغ ملک و قلعه تل، بخشدار مرکزی محترم باغملک، هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی و انجمن موسیقی باغملک، چاپخانه های باغملک، مدیریت محترم هتل فجر باغملک، نیروی محترم انتظامی شهرستان، فرماندهی محترم سپاه پاسداران حوزه باغملک، ریاست و پرسنل اداره آموزش و پرورش باغملک، جناب مهندس تاجمیری مدیریت مرکز پزشکی آریان ایذه و به ویژه جامعه و عموم شهروندان فهیم و فرهنگ دوست باغملک و همکاران عزیزم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، سایر ادارات و همه کسانی که برای برگزاری بهتر این جشنواره قدمی برداشتند، تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین لازم میدانم مراتب تشکر خود را از حضور سبز هنرمندان میهمان هیات محترم داوران، مهمانان شهرستانهای دیگر استان و همکاران اینجانب در اداره هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان باغملک به عمل آورم.

خاطر نشان می سازد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک همچون گذشته و با نگاهی نو به مسیر، در جهت تعمیق باورهای فرهنگی، همواره مصمم به اجرای اینگونه فعالیتهای هدفمند د رچارچوب امکانات و توانمندیهای بومی و منطقه ای در جهت توسعه فرهنگی و هنری شهرستان باغملک بوده و می باشد.

 در این راستا، دست تک تک جامعه ی فرهنگی هنری اجرایی و اداری را در اجرای این گونه برنامه های  ارزشمند در آینده به گرمی می فشارد.

می پذیریم  برنامه ای در این وسعت و با امکاناتی محدود، نقایصی را به همراه داشته است که به منظور دلگرمی برگزار کنندگان و همچنین اصلاح و بهبود بخشی به فعالیتهای آتی، منتظر پیشنهادات انتقادات و راهکارهای ارزشمند صاحبنظران‌ هستیم.

همت و حمیت تان را می ستاییم و از همکاری با شما خرسندم و از این همه تعهد سربلند.

امیدوارم در سایه ی عنایات حضرت ولی عصر ( عج ) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری، سعادت رفیق  طریقتان گردد.

محمد احمدی سرصحرا

دبیر نهمین جشنواره  تئاتر خیابانی استان خوزستان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک

شهریور ۹۷




نظرات کاربران