در حال بارگذاری ...
علی غابشی عضو هیئت داوران نهمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان در باغملک:

سطح جشنواره نسبت به سال‌های قبل بسیار رو به رشد بوده است

علی غابشی عضو هیئت داوران نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در باغملک سطح برگزاری جشنواره نسبت به دوره های قبل را بسیار رو به رشد توصیف کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، علی غابشی عضو هیئت داوران نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در باغملک در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: بسیار خوشحالم که بعد از مدتها توانستم آثار بسیار خوبی را از هنرمندان تئاتر خیابانی استان خودم مشاهده کنم.

علی غابشی در خصوص سطح برگزاری نهمین دوره جشنواره گفت: سطح جشنواره امسال به نسبت سالهای گذشته بسیار بهتر و رو به رشد بوده و این را به فال نیک می گیریم و با برنامه ریزی که دبیرخانه جشنواره، هیئت داوران و انجمن هنرهای استان خوزستان برای سال آینده انجام داده اند چه در زمینه پژوهش و چه در زمینه آموزش بازیگری، کارگردانی و طرح و ایده اتفاقات خیلی خوبی خواهد افتاد و قطعن در سال آینده بسیار بهتر از این دوره خواهد بود.

عضو هیئت داوران نهمین دوره جشنواره گفت: امیدوارم با تهیه زیرساخت های مناسب در باغملک جشنواره در دوره بعدی به صورت منطقه ای و در دوره های آینده به صورت بین المللی برگزار گردد، چرا که شهرستان زیبای باغملک گنجایش و پتانسیل این اتفاق را دارد و هم این که شهرستان باغملک دارای هنرمندان بزرگ و خلاقی است.

 

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری محمد احمدی سرصحرا از 13 الی 15 شهریورماه 97 در شهرستان باغملک برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران