در حال بارگذاری ...
با حضور دبیر جشنواره و دبیر شورای راهبردی تئاتر خوزستان؛

نشست ستاد برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان برگزار شد

نشست ستاد برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور دبیر جشنواره، دبیر شورای راهبردی تئاتر خوزستان، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، با حضور محمد یاقوت پور دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان، حسین ذوالفقاری دبیر شورای راهبردی تئاتر خوزستان، ساسان شکوریان و حمیدرضا سالاروند اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، سعید نگراوی عضو شورای راهبردی تئاتر خوزستان، مستانه خواجه گیری رئیس ستاد برگزاری جشنواره و اعضای ستاد، نشست هماهنگی برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست مستانه خواجه گیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر و رئیس ستاد برگزاری جشنواره ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در این مدت برای میزبانی را اعلام نمود.

خواجه گیری ضمن برشمردن برگزاری جشنواره های مختلف هنری در شهرستان ماهشهر گفت: شهرستان ماهشهر و هنرمندان تئاتر این شهرستان با تمام توان آماده برگزاری این جشنواره مهم و ارزشمند در سطح استان هستند.

در ادامه حسین کارگر رئیس انجمن هنرهای نمایشی بندرماهشهر ضمن معرفی اعضای ستاد جشنواره در شهرستان بندرماهشهر گفت: هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی بندرماهشهر آماده انجام تمامی مسائل برگزاری جشنواره هستند و امیدورایم بتوانیم امسال جشنواره ای در خور تئاتر استان خوزستان را در شهرستان بندرماهشهر میزبانی کنیم.

در ادامه این نشست اعضای ستاد برگزاری به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف میزبانی جشنواره پرداختند.

در بخش بعدی این نشست محمد یاقوت پور دبیر جشنواره و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان ضمن تشکر از حضور هنرمندان تئاتر بندرماهشهر در این نشست گفت: جشنواره تئاتر استان خوزستان مهم ترین جشنواره تئاتر در سطح استان خوزستان است و این مسئله اهمیت برگزاری و دقت نظر در مسائل مختلف جشنواره را صد چندان می کند.

یاقوت پور در پایان افزود: تمام تلاش ما در مجموعه تئاتر استان خوزستان برگزاری سالم جشنواره تئاتر استان خوزستان خواهد بود.

در ادامه این نشست حسین ذوالفقاری دبیر شورای راهبردی تئاتر خوزستان با ارائه عملکرد شورا در خصوص تجهیز پلاتوهای استان خوزستان گفت: شورای راهبردی تئاتر استان در حال حاضر کار تجهیز دوازده تالار و پلاتوی استان خوزستان را در دست انجام دارد که در این خصوص به شهرستان ماهشهر به خاطر میزبانی از جشنواره استانی در راس این اقدام قرار دارد.

ذوالفقاری در پایان افزود: برگزاری خوب و موفق جشنواره تئاتر استان خوزستان همیشه از دغدغه های دکتر جوروند مدیر کل و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بوده است و بدون شک این دوره از جشنواره نیز با حضور حداکثری مدیران و هنرمندان تئاتر استان خوزستان با کیفیت بالا برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست نیز جلسه ای با حضور محمد یاقوت پور، مستانه خواجه گیری، ساسان شکوریان، حسین کارگر و امیرحسین قایدی در خصوص مسائل مختلف میزبانی جشنواره از جمله: سالن های اجرا، محل اسکان هنرمندان ، تبلیغات جشنواره و ... برگزار شد که مسائل فوق مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از 20 الی 24 آبان ماه 97 برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران