در حال بارگذاری ...
دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در باغملک:

نمایش های نهمین دوره جشنواره در شش نقطه باغملک اجرا می شوند

دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابان استان خوزستان در باغملک گفت: نمایش های خیابانی در شش نقطه شهرستان باغملک اجرا می شوند.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد احمدی سرصحرا دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان در باغملک در گفت و گو با تئاتر خوزستان اظهار کرد: به منظور استفاده مردم باغملک و ارتباط تئاتر خیابانی و مردم، نمایش های راه یافته به نهمین دوره جشنواره سه اجرا در جشنواره دارند. یک اجرا ویژه داوری جشنواره که در محوطه تالار فردوسی انجام می گیرد و دو اجرا نیز در سطح شهرستان باغملک برای عموم مردم خواهند داشت.

احمدی افزود: استقبال مردم از اولین روز اجراهای تئاتر خیابانی جشنواره بسیار چشمگیر بوده و قطعاً در روز دوم و سوم نیز همین روند را شاهد خواهیم بود.

دبیر جشنواره در خصوص نقاطی که نمایش های خبابانی اجرا می شوند گفت: نمایش های این دوره از جشنواره در شش نقطه از شهرستان باغملک شامل: محوطه تالار فردوسی ویژه داوری جشنواره، خیابان شهید تاراس، میدان ساعت قعله تل، محله منجنیق، پارکینگ جنب بانک تجارت و ایستگاه ابوالعباس برای عموم مردم اجرا می شوند.

احمدی در خصوص روند برگزاری جشنواره و حمایت های انجام گرفته گفت: از دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که با حمایت و اعتماد خود بعد از دو سال وقفه این دوره از جشنواره را در شهرستان باغملک راه اندازی نمود تشکر ویژه دارم. همچنین از آقای چنانی معاونت هنری اداره کل که با حمایت ایشان این دوره از جشنواره به نحوه شایسته ای در حال برگزاری ست تشکر و قدردانی می کنم.

دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان گفت: از شورای راهبردی تئاتر خوزستان و هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و هیئت مدیره کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی برای حمایت از برگزاری جشنواره و مشارکت در بخش های بازبینی و داوری جشنواره نهایت تشکر را دارم.

محمد احمدی در پایان گفت: از فرماندار محترم شهرستان، بخشدار مرکزی، شهرداران باغملک و قلعه تل و گروه های راه یافته به جشنواره که با تلاش زیاد در حال اجراهای مختلف هستند تشکر و قدردانی می کنم.

 

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری محمد احمدی از 13 الی 15 شهریورماه 97 در شهرستان باغملک در حال برگزاری است.   




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران