در حال بارگذاری ...
در دومین روز نهمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان؛

چهار نمایش خیابانی در روز دوم جشنواره در بخش مسابقه در باغملک اجرا می شوند

در دومین روز نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در باغملک، چهار نمایش در بخش مسابقه اجرا می شوند.

به گزارش تئاتر خوزستان، در دومین روز از نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در شهرستان باغملک، چهار نمایش در بخش مسابقه اجرا می شوند.

نمایش خیابانی «هشت سین» از دزفول

روز چهارشنبه 14 شهریورماه 97 و از ساعت 18:30 نمایش خیابانی «هشت سین» به نویسندگی، طراحی، کارگردانی و بازیگری محمد یوسفعلی زارعی کاری از گروه تئاتر قاب کوچک شهرستان دزفول در محوطه تالار فردوسی اجرا می شود.

سایر عوامل این نمایش خیابانی عبارتند از: سروش مداح (مدیر گروه)، حسین مشکی زاده (دستیار کارگردان و اجرای گریم)، علی بیدلی (بازیگردان)، عبدالمحمد نعناکار (مشاور هنری)، پیمان بردیده (طراح گریم)، محمدرضا خردمند (طراح پوستر و بروشور).

نمایش خیابانی «تراژدی رفتن» از اهواز

روز چهارشنبه 14 شهریورماه 97 و از ساعت 19 نمایش خیابانی «تراژدی رفتن» به نویسندگی و کارگردانی بهمن تقی پور از شهرستان اهواز در محوطه تالار فردوسی اجرا می شود.

در این نمایش خیابانی مجید اقبالی، منا فریدونی و بهمن تقی پور به عنوان بازیگر حضور دارند و مجتبی الیاسی، لیلا الیاسی، زهرا صالحی، هدایت زارع و حمزه سواری به عنوان بازی ساز ایفای نقش می کنند و هدایت زارع موسیقی نمایش را بر عهده دارد.

در خلاصه نمایش آمده است: علیرضا جوان 30 ساله ای است که با داشتن معلولیت به دنبال برادر خود می گردد که بلکه بتواند همراه او باشد. اما با آمدن برادر موضوع رفتن علیرضا دچار تردید و تحول می گردد.

نمایش خیابانی «اشک سر خط عشق» از سوسنگرد

در روز دوم جشنواره و از ساعت 19:30 نمایش خیابانی «اشک سر خط عشق» به نویسندگی و کارگردانی مریم بنی طرفی از شهرستان سوسنگرد در محوطه تالار فردوسی شهرستان باغملک اجرا می شود.

نمایش خیابانی «فرزند جنایت» از آغاجاری

«فرزند جنایت» به عنوان نمایش پایانی روز دوم جشنواره از ساعت 20 به نویسندگی مجید میرحسینی و کارگردانی بهاره پورافشار کاری از گروه تئاتر ایزد از شهرستان آغاجاری اجرا می شود.

در این نمایش مصطفی تمیمی پور، احمد میرزاده و یگانه کشاوری به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

در خلاصه نمایش آماده است: سربازی که به دو چمدان جنگ و سیاست زنجیر شده به سختی آن ها را حمل کرده و به میان مردم می آید. از درون چمدان جنگ کودکی با چمدان سفید که نماد صلح است بیرون می آید و صلح و دوستی را به مردم یادآوری می کند و بعد از چالشی میان کودک و سرباز از درون چمدان سیاست مردی دیپلمات بیرون آمده که خواهان جنگ است برای رسیدن به اهداف خودخواهانه خود و در نهایت کودک در جنگ کشته می شود.

 

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری محمد احمدی سرصحرا از 13 الی 15 شهریورماه 97 در شهرستان باغملک در حال برگزاری است.




نظرات کاربران