در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین و هنرمندان تئاتر؛

از پوستر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در شهرستان باغملک رونمایی شد

با حضور مسئولین و هنرمندان تئاتر از پوستر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در شهرستان باغملک رونمایی شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، با حضور بهمن تامرادی، محمد احمدی و جمعی از هنرمندان تئاتر از پوستر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در محل فرمانداری شهرستان باغملک رونمایی شد.

محمد احمدی صحرا رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان باغملک که از سوی محمد جوروند به عنوان دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان منصوب شده ضمن اهمیت برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در شهرستان باغملک گفت ؛ این جشنواره به مدت 3روز از تاریخ 13 الی 15شهریورماه 97 در شهرستان باغملک، ابوالعباس و اسلام آباد دو راهی برگزار خواهد شد و گروه های نمایشی از شهرستانهای اهواز، خرمشهر، دزفول، باغملک، ماهشهر، سوسنگرد و آغاجاری در این دوره از جشنواره شرکت خواهند داشت.

 در ادامه این مراسم بهمن تامرادی معاون فرماندار شهرستان باغملک ضمن تشکر و اینکه افتخاری برای شهرستان است که میزبان چنین جشنواره مهمی هستیم ، گفت : از هنرمندان تئاتر باغملک که چنین برای گسترش تئاتر تلاش می کنند تشکر می کنم و بدون شک برگزاری چنین جشنواره هایی باعث شادی شهروندان هنردوست خواهد شد و محاسن خوبی برای مردم و شهرستان بهدنبال دارد.

تامرادی در ادامه گفت: جا دارد یک خدا قوت جانانه عرض کنم به محمد احمدی سرصحرا رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک و دبیر جشنواره که با کمترین  بودجه بیشترین عملکرد و بازدهی را دارد. البته احمدی سر صحرا خود نیز از هنرمندان ارزشمند تئاتر استان هستند و از یک هنرمند انتظاری جز هنرنمایی نیست.

 

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان به دبیری محمد احمدی سرصحرا از 13 الی 15 شهریورماه 97 در شهرستان باغملک برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران