در حال بارگذاری ...
توسط گروه هنری صاحب الزمان؛

نمایش کمدی« ابن المسعدة» در شهرستان کارون به روی صحنه می رود

به مناسبت عید سعید قربان و عید غدیر خم نمایش طنز « ابن المسعدة» طی روزهای یکم و دوم شهریور به مدت ۲ شب در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله به صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان، به مناسبت عید قربان و دهه خجسته ولایت و با هدف ایجاد فضایی شاد در شهرستان کارون، نمایش طنز« ابن المسعدة» کاری از گروه هنری صاحب الزمان شهرستان کارون، در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می شود.

علی هلیلی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایش که به نویسندگی محمد فاضلی و کارگردانی علی مقدم است، ساعت ۲۱ پنجشنبه یکم شهریور و جمعه دوم شهریور به مدت ۲ شب، به صحنه خواهد رفت.

هلیلی ضمن تاکید بر لزوم به کارگیری هنر در گرامیداشت اعیاد مذهبی و ملی افزود : هر ساله شهرستان کارون با برگزاری جشن ها و آیین های متنوع میزبان این روزهای فرخنده و پربرکت است. اجرای نمایش های طنز نیز از جمله برنامه هایی است که امسال به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون، فرمانداری کارون و شهرداری شهر کوت عبدالله و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است، در این نمایش هنرمندانی همچون علی مقدم، سید میلاد هاشمی، صادق حزباوی، یوسف آل خمیس، مصطفی باوی فرد و معصومه زرگانی هنرنمایی خواهند کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران