در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک؛

نمایش کمدی «آقای رئیس» در شهرستان اندیمشک روی صحنه می رود

نمایش کمدی «آقای رئیس» به کارگردانی مهدی آشوغ توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش کمدی «آقای رئیس» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ کاری از دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از تاریخ 31 مرداد الی 9 شهریورماه 97 ساعت 20 و 22 در تالار خورشید اندیمشک به روی صحنه می رود.

در این نمایش امیر سلامی، بهروز وفایی، محسن خدادادی، محمد اسماعیلی، مهرداد امیرنیا، سیامک پیرزمان، رضا خدادادی، مهنوش بلیان، شکوفه جودکی و زهرا عرب به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان نمایش نمایش آماده است: چند دانشجوی ساده دل بی پول تصمیم می گیرند در روز دانشجو آقای رئیس دانشگاه را به گروگان بگیرند . اما غافل از اینکه ...

سایر عوامل نمایش کمدی «آقای رئیس» عبارتند از: بهروز وفایی (طراح صحنه )، مهنوش بلیان (طراح لباس )، شکوفه جودکی (. طراح گریم) و مازیار آشوغ (طراح نور).

نمایش کمدی «آقای رئیس» توسط هنرمندان دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ویژه اعیاد قربان و غدیر تولید و به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی و هماهنگی بخش برنا جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی و هماهنگی بخش برنا جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک

بیست ‌و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر لاله های سرخ در چهار بخش در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که بخش مسابقه تئاتر برنا در سطح استان خوزستان از 1 تا 4 تیرماه و همزمان با عید غدیر به صورت متمرکز و با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر استان خوزستان در شهرستان اندیمشک ‌برگزار خواهد شد.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران