در حال بارگذاری ...
توسط گروه هنری ذوالفقار؛

نمایش کمدی اجتماعی «الامیره زهور» به زبان عربی در شادگان به روی صحنه رفت

نمایش کمدی اجتماعی «الامیره زهور» به زبان عربی کاری از گروه هنری ذوالفقار به مدت ده شب در شهرستان شادگان به روی صحنه است.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش کمدی اجتماعی «الامیره زهور» به زبان عربی و به نویسندگی و کارگردانی مسعود آلبوجنام بر اساس طرحی از سیدفاخر موسوی کاری از گروه هنری ذوالفقار شهرستان شادگان از 9 الی 19 مردادماه 97 ساعت 21:30 در فرهنگسرای ملافاضل سکرانی (ارشاد) شادگان به روی صحنه است.

در این نمایش کمدی مسعود آلبوجنام، سیدفاخر موسوی، خانم حیاوی، محمدجواد شاوردی، عباس آلبوجنام، منصور عبیدی، مهدی خنفری، عاطفه راه نما، سیدعلی محمدی، مهدی شاوردی و علیرضا آلبوغبیش به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان نمایش آماده است: شاهزاده زهور توسط وزیر دزده و او را سر به نیست می کند. غافل از اینکه خمیس و جمعه دو برادر به طور اتفاقی شاهزاده را نجات داده و او را به پادشاهی می رسانند و تمام دسیسه های وزیر ناکام مانده و به سزای اعمالش می رسد.

سایر عوامل نمایش کمدی «الامیره زهور» عبارتند از: عباس جمیلیان (نور پرداز) و ماجد رستمی زاده (طراحی و اجرای دکور).

نمایش کمدی اجتماعی «الامیره زهور» توسط گروه هنری ذوالفقار شهرستان شادگان، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران