در حال بارگذاری ...
در حاشیه برگزاری اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز؛

بازدید مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از مجموعه تالار آفتاب و خانه هنرمندان اهواز

در حاشیه برگزاری اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از پلاتوهای در حال ساخت مجموعه تالار آفتاب اهواز و خانه هنرمندان اهواز بازدید کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، در حاشیه برگزاری اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز، حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از مجموعه تالار آفتاب اهواز و خانه هنرمندان و پلاتوهای در حال ساخت این دو مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید به همراه حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، علی اکبر عبدالعلی زاده مدیر پرتال و سردبیر سایت ایران تئاتر، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، بهزاد خیرالهی عضو هیئت رئیسه انجمن استان و مدیر تالار آفتاب حضور داشتند.

در ابتدا حمید نیلی از مجموعه تالار آفتاب شامل سالن اصلی و پلاتو استاد لاریان بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات این دو بخش را مشاهده نمود و با گروه های نمایشی مشهد و اهواز که در روز آخر جشنواره اجرا داشتند دیدار و گفت و گو کرد.

در ادامه از چهار پلاتوی در حال ساخت در محوطه تالار آفتاب اهواز بازدید کرد و از نزدیک میزان پیشرفت و فعالیت های انجام گرفته را مشاهده نمود و با مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه از نزدیک آشنا شد.

ایشان بعد از این بازدید گفت: ساخت این مجموعه شامل چهار پلاتو در کنار هم با این حجم کار فوق العاده است و با تکمیل این پروژه تئاتر اهواز به عنوان یکی از مجموعه های شاخص تئاتر کشور خواهد شد.

نیلی در خصوص متوقف شدن روند ساخت پلاتوها گفت: در دیدار با استاندار خوزستان به شدت پیگیر شروع مجدد پروژه و تامین اعتبار آن خواهم شد تا این پروژه که با تلاش هنرمندان پیشکسوت تئاتر اهواز آغاز شده هر چه زودتر در اختیار هنرمندان خوش ذوق تئاتر اهواز قرار گیرد.

در ادامه این دیدار مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و هیئت همراه از خانه هنرمندان اهواز بازدید کرد و در جریان ساخت و تکمیل این پروژه قرار گرفت و از نزدیک از سالن چهارسوی این مجموعه و پلاتوهای آن بازدید کرد.

ایشان در پایان این بازدید گفت: بودن شک با تکمیل این مجموعه پلاتوها در تالار آفتاب و خانه هنرمندان مجموعه تئاتر اهواز از لحاظ سخت افزار و سالن اجرا تامین خواهد شد و مطمئن هستم این مجموعه پلاتوها در کنار هم در سطح تئاتر استانهای کشور بی نظیر خواهد شد.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران