در حال بارگذاری ...
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران:

حیات تئاتر کشور در زنده نگه داشتن تئاتر در استان‌هاست

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور در حاشیه آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز اظهار کرد: حیات تئاتر کشور در زنده نگه داشتن تئاتر در استان‌هاست.

به گزارش تئاتر خوزستان، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور در حاشیه مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز اظهار کرد: حیات تئاتر کشور در دست حیات استان‌ها قرار دارد و تئاتر استان‌ها اگر بتواند وظیفه و رسالت خودش را انجام دهد به طور قطع تهران هم به خودش می‌آید و در ارتقای سطح کشور کمک می‌کند.

نیلی در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که ما تئاتر‌های خوب و درجه یک را فقط در تهران شاهد باشیم و تا زمانی که نمایش‌های خوب فقط در پایتخت روی صحنه می‌روند اتفاق خاصی برای تئاتر این کشور نخواهد افتاد، اما با توجه به نکته جذاب این جشنواره یعنی علاقه شخص استاندار خوزستان به مسایل فرهنگی و هنری و با نگاه به کلیات این جشنواره می‌توان فهمید که خوزستان به خوبی دغدغه تئاتر را درک می‌کند.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران