در حال بارگذاری ...
داور اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز:

داوری آثار جشنواره ملی تئاتر اهواز کار آسانی نیست

عطاالله کوپال نویسنده و استاد دانشگاه هنر و از داوران نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز همزمان با پنجمین روز از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: داوری آثار جشنواره ملی تئاتر اهواز کار آسانی نیست.

به گزارش تئاتر خوزستان، عطاالله کوپال نویسنده و استاد دانشگاه هنر و داور نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز در حاشیه این جشنواره، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که توانستم در نخستین دوره جشنواره ملی تئاتر اهواز به عنوان داور حضور پیدا کنم.

وی ابراز امیدواری کرد که جشنواره ملی تئاتر اهواز به پیشرفت و ارتقای سطح تئاتر خوزستان و کشور بیانجامد و عنوان کرد: بازی‌ها، نمایش‌ها و کارگردانی‌های خوبی را در این جشنواره شاهد بودیم.

داور نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز با بیان اینکه داوری آثار جشنواره کار آسانی نیست، گفت: تلاش ما بر این است که حق به حق‌دار برسد و به‌گونه‌ای کار کنیم که هنرمندان از داوری ما رضایت داشته باشند.

کوپال تصریح کرد: این جشنواره، ملی است و هنرمندان از سراسر کشور به اهواز آمده‌اند و این شهر در این فصل گرم سال، به کانون گرمی برای ملاقات تئاتری‌های ایران تبدیل شده است.

وی با ابراز امیدواری از تبدیل شدن جشنواره تئاتر اهواز به یک جشنواره بین‌المللی در سال آینده، گفت: نظر من این است که در جایی که سیاست نمی‌تواند بین ملت‌ها گفت‌وگو ایجاد کند، این کار را به تئاتر بسپاریم.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز از یکم الی هفتم مردادماه 1397 به دبیری ناصر چنانی در کلانشهر اهواز در حال  برگزاری است علاقمندان می‌توانند آثار هنرمندان تئاتر سراسر کشور را در مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت و تالار آفتاب اهواز به صورت رایگان تماشا کنند.

 




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران