در حال بارگذاری ...

حضور دبیر نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز در شبکه تلویزیونی الاهواز

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان پنج‌شنبه ٤ مرداد ماه ضمن حضور در شبکه تلویزیونی الاهواز به تشریح برنامه های این جشنواره پرداخت.

به گزارش تئاتر خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز پنج‌شنبه ٤ مرداد ماه باحضور در شبکه تلویزیونی الاهواز ضمن تقدیر از هنرمندان و برگزار کنندگان این جشنواره به تشریح برنامه‌های این جشنواره پرداخت.

چنانی در این برنامه تلویزیونی اظهار کرد: خوزستان از دیرباز میزبان شایسته‌ای برای رویدادهای ملی و بین‌المللی بوده است و امیدوارم با برگزاری چنین جشنواره‌ای در گستره ملی در اهواز بتوانیم ظرفیت‌های این استان زرخیز را در عرصه‌های فرهنگی و هنری بیش از پیش به مردم و هنرمندان سراسر کشور بشناسانیم.

وی در ادامه افزود: جشنواره ملی تئاتر اهواز در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری بویژه تئاتر طراحی شده است تا بتواند بستر‌ساز یک جریان فرهنگی در استان باشد.

دبیر نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی الاهواز، ضمن اشاره به این مطلب که این رویداد مهم فرهنگی در استان بواسطه حضور بهترین‌های تئاتر کشور در استان رقم می‌خورد گفت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم یک رویداد ملی است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری هنرمندان استانی و کشوری در استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف ما از برگزاری چنین جشنواره‌هایی در گستره ملی در استان خوزستان، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و پاسخ به نیازهای فرهنگی و هنری مردم و هنرمندان استان است.

ناصر چنانی در این برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به بازتاب این رویداد مهم ملی در جراید و رسانه‌ها اظهار کرد: جشنواره ملی تئاتر اهواز بر اساس نیازسنجی و ظرفیت‌های استانی طراحی و به اجرا درآمده است.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز از یکم الی هفتم مردادماه 1397 به دبیری ناصر چنانی در کلانشهر اهواز در حال  برگزاری است علاقمندان می‌توانند آثار هنرمندان تئاتر سراسر کشور را در مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت و تالار آفتاب اهواز به صورت رایگان تماشا کنند.




نظرات کاربران