در حال بارگذاری ...
طبق جدول جشنواره؛

چهار نمایش در پنجمین روز از جشنواره ملی تئاتر اهواز به روی صحنه می روند

طبق اعلام جدول جشنواره چهار نمایش در پنجمین روز جشنواره ملی تئاتر اهواز به روی صحنه می روند.

به گزارش تئاتر خوزستان، در روز پنج شنبه 4 مردادماه 1397 و در پنجمین روز از اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز چهار نمایش در تالارهای امام رضا(ع) و تالار آفتاب به روی صحنه می روند.

نمایش «پس لرزه های نپتا» از استان بوشهر

از ساعت 18 نمایش «پس لرزه های نپتا» به نویسندگی علی نپی پور و کارگردانی حسین اسدی از استان بوشهر شهرستان خارک در تالار نفت شماره یک مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز به مدت زمان 40 دقیقه اجرا خواهد شد.

 

نمایش «زری سلطان» از استان یزد

نمایش «زری سلطان» به نویسندگی کرامت یزدانی و کارگردانی جعفر دل دل از استان یزد شهرستان یزد ساعت 19:15 در تالار نفت شماره 2 مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز  به مدت زمان 65 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «شیو» از استان تهران

نمایش «شیو» به نویسندگی علی دل پیشه و کارگردانی حسین دیردار از تهران ساعت 20:30 به مدت زمان 60 دقیقه در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب واقع در بلوار لشکر به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «مصدق من ازت دلخورم» از استان مرکزی

نمایش «مصدق من ازت دلخورم» به نویسندگی و کارگردانی اکبر نجفی از استان مرکزی شهرستان ساوه ساعت 22 به مدت زمان 50 دقیقه در تالار آفتاب واقع در بلوار لشکر به روی صحنه خواهد رفت.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز  به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران