در حال بارگذاری ...
هم زمان با مراسم افتتاحیه؛

کمپین اطلاح مصرف آب برق در جشنواره ملی تئاتر اهواز راه اندازی شد

دبیر نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز از تشکیل کمپین #اصلاح_مصرف_آب_برق همزمان با آیین گشایش نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز خبر داد و گفت: امروز درست مصرف کردن و درست مدیریت کردن بالاتر از هر تصمیم و عمل دیگری باید قرار بگیرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ناصر چنانی دبیر نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز، ضمن تقدیر از هنرمندان همراه در برگزاری جشنواره و سایر دست‌اندرکاران گفت: امروز کشور ما در حوزه انرژی با مشکلاتی دست به گریبان است که انشاالله بخش بزرگی از این مشکلات با تدبیر و امید قابل رفع شدن است.

وی در ادامه افزود: بخصوص در حوزه آب و برق که عمده این مشکلات را شامل می شود و ما در راستای اصلاح الگوی مصرف، به همراه هنرمندان تئاتر استان یک کار فرهنگی را برنامه‌ریزی کرده ایم که امروز هم زمان با افتتاحیه جشنواره ملی تئاتر اهواز رونمایی از این طرح انجام خواهد شد.

چنانی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری هنرمندان استان در جهت اصلاح الگوی مصرف کمپینی تشکیل داده اند تحت عنوان، کمپین حمایت هنرمندان از اصلاح الگوی مصرف انرژی که هم زمان با افتتاحیه نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز راه اندازی خواهد شد که امیدواریم با رونمایی و حمایت از این کمپین و امضای هنرمندان را پشتوانه این طرح داشته باشیم.

دبیر نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز در ادامه اظهار کرد: این کمپین در فضای مجازی با هشتگ #اصلاح_مصرف_آب_برق طراحی شده و قابل دسترسی است، تا در این خصوص ما هم به وظیفه خودمان عمل کرده باشیم و یک اتفاق فرهنگی هنری در راستای اصلاح الگوی مصرف رقم زده باشیم.

وی همچنین در گفت : امیدوارم همه ما و مردم فرهنگ دوست استان در راستای حفظ و سیانت از انرژی که در زندگی ما نقش مستقیم دارد، گامی اسای را برداریم که بتوانیم هم برای خود و هم برای نسل های آینده فرهنگ سازی کنیم .

چنانی در پایان خاطر نشان کرد: امروز درست مصرف کردن و درست مدیریت کردن بالاتر از هر تصمیم و عمل دیگری باید قرار بگیرد.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز از اول الی هفتم مردادماه 1397 به دبیری ناصر چنانی در کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




نظرات کاربران