در حال بارگذاری ...

نمایش موزیکال «کبوتر مسافر» در باغملک به روی صحنه رفت

نمایش «کبوتر مسافر» به کارگردانی مریم روزه ای و محمد خزائی در تالار فردوسی باغمالک به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش شاد و موزیکال «کبوتر مسافر» به نویسندگی سوسن رحیمی و کارگردانی مریم روزه ای و محمد خزائی از 15 الی 21 آذرماه 1396 ساعت 16 در تالار فردوسی باغملک روی صحنه است.

در این نمایش محمدسیفی زنگنه، میلاد ممبینی، سیدحامد حسینی، سیدسجادموسوی، یاسمین زنگنه، زهرا خلیلی، فائزه خلیلی و مائده بارانی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «کبوتر مسافر» عبارتند از: ابوالفضل عیوضی و محمد روزه ای (افکت)، مهوش صفاران (طراح و دوخت لباس)، مریم روزه ای (گریم) و محمدرضا صفاران و یونس مرادی (مشاوران هنری).

در خلاصه داستان نمایش کبوتر اماده است: نمایش در مورد کبوتری است که درگیر مشکلات گربه های یک شهر می شود که با تشکیل گروه برمشکلات فائق می آید و صداقت و دوستی را گوشزد می کند .

نمایش «کبوتر مسافر» توسط انجمن هنرهای نمایشی باغملک و با همکاری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان باغملک و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران