در حال بارگذاری ...
در دومین روز جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام اجرا می‌شود

2 نمایش در بخش صحنه‌ای ایران و 3 اثر در بخش صحنه ای بین الملل

دومین روز از هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان میزبان اجرای ۵ نمایش است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، 2 نمایش در بخش صحنه‌ای ایران و 3 اثر در بخش صحنه ای بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان در روز چهارشنبه 17 آذرماه 1400 اجرا خواهد شد.

روز چهارشنبه 17 آذرماه 1400 و در دومین روز جشنواره در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل نمایش «صلصال الحبر» به نویسندگی و کارگردانی عظیم عساکره از شهر چمران استان خوزستان از ساعت 15 در تالار ارشاد هویزه به صورت حضوری به روی صحنه می رود.

در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران از ساعت 17 نمایش «زفزفه» به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی صادق منصوری از استان خوزستان شهرستان اهواز در تالار حافظ سوسنگرد به روی صحنه خواهد رفت و در همین بخش از ساعت 19 نمایش «حفار القبور» به نویسندگی علی صادقی و کارگردانی علیرضا مساعدنژاد از استان خوزستان شهرستان بندرامام خمینی(ره) در سالن نمایش سوسنگرد به روی صحنه می روند..

همچنین در این روز در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل نمایش «الضیف» به نویسندگی هرولد پینتر و کارگردانی الصحبی بن حسن از کشور تونس از ساعت 18 و نمایش «لیله ماطره» به نویسندگی مثال غازی و کارگردانی مهند العمیدی از کشور عراق از ساعت 20 در سامانه چهارسو به شکل پخش آنلاین اجرا خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار نمایشی بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل را در سامانه چهارسو به آدرس https://www.t4soo.com/ به‌صورت رایگان تماشا کنند.

 

اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان روز شنبه 20 آذرماه 1400 ساعت 15 در شهرستان سوسنگرد برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران