در حال بارگذاری ...
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

بخشی از فرهنگ شفاهی تئاتر خوزستان با درگذشت مهرداد آراسته خاموش شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت مهرداد آراسته هنرمند تئاتر استان خوزستان و شهرستان بهبهان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، در پی درگذشت مهرداد آراسته نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر استان خوزستان و شهرستان بهبهان، ناصر آریایی نیا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیام تسلیتی را منتشر و در اختیار درگاه تئاتر خوزستان قرار داد.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار و حزن انگیز در گذشت هنرمند فرزانه عرصه تئاتر مرحوم مهرداد آراسته که از هنرمندان تلاشگر، متفکر، متعهد و اخلاق مدار تئاتر خوزستان بودند، ضایعه ای جبران ناپذیر است و موجب تألم و تاسف اینجانب گردید.

به یقین بخشی از فرهنگ شفاهی و توانمندی تئاتر خوزستان با درگذشت مهرداد آراسته عزیز خاموش شد.

این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم ایشان، جامعه معزز هنرمندان تئاتر استان خوزستان و مردم شریف بهبهان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

ناصر آریایی نیا

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

زنده یاد مهرداد آراسته هنرمند نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر استان خوزستان و شهرستان بهبهان شامگاه چهارشنبه هفتم خردادماه 1399 بر اثر بیماری دیابت صحنه را برای همیشه ترک کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران