در حال بارگذاری ...
توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن های هنری؛

پویش «هنر در خانه» در خوزستان راه اندازی شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی پویش «هنر در خانه» با مشارکت انجمن های هنری در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر از خوستانف ناصر آریایی نیا با اعلام این خبر به اظهار کرد: انجمن های هنری خوزستان با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی در پویشی از هنرمندان و صاحبان اندیشه و ذوق دعوت می کنند تا به منظور پر کردن اوقات فراغت مردم در ایام قرنطینه ویدیوهای کوتاه تهیه کرده و به پویش «هنر در خانه» بپیوندند.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف در خانه ماندن جهت مقابله با ویروس کرونا توسط هنرمندان استان خوزستان راه‌اندازی شده، افزود: مشارکت جمعی در راستای مبارزه با کرونا، ترویج فرهنگ در خانه ماندن و تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و خدماتی موضوعات این مسابقه است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه آثار ارسالی باید به موضوع مسابقه ارتباط داشته باشد ادامه داد: هنرمندان رشته‌های مختلف هنری از جمله هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، سینما، موسیقی و عکاسی می‌توانند ویدئوها و یا تصاویر آثار خود را تا پایان فروردین به شماره واتساپ ۰۹۳۷۳۰۲۰۰۴۴ ارسال نموده تا در اینستاگرام پویش «هنر در خانه» منتشر کنیم و کاربران از طریق دنبال کردن این ویدئوها و لایک آنها در پویش شرکت نمایند.

آریایی نیا با بیان اینکه محدودیت سنی برای شرکت در این پویش وجود ندارد تصریح کرد: هر نفر حداکثر در دو بخش می تواند شرکت کند و در هر بخش امکان ارسال فقط دو اثر وجود دارد.

وی افزود: شرکت کنندگان در بخش فیلم کوتاه و موسیقی لطفا فیلم های ارسالی را به صورت افقی ضبط نمایند و حتما قبل از شروع نام و نام خانوادگی و شهر خود را اعلام کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه آثار ارسالی باید قابل انتشار و طبق شئونات اسلامی باشد تصریح کرد: به ۱۰ اثر برتر که بیشترین لایک را داشته باشند علاوه بر لوح سپاس، به رتبه اول تا سوم هر کدام مبلغ ۵ میلیون ریال و رتبه چهارم تا دهم هر کدام ۳ میلیون ریال وجه نقد اهدا میشود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران