در حال بارگذاری ...
صبح امروز و بر اثر بیماری؛

بازیگر تئاتر ایذه صحنه را برای همیشه ترک کرد

رضا زمانزاده هنرمند و بازیگر تئاتر ایذه صبح امروز بر اثر بیماری، صحنه را برای همیشه ترک کرد و دارفانی را وداع گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، رضا زمانزاده بازیگر و کارگردان تئاتر ایذه صبح امروز ششم اسفندماه 1398 و بعد از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا زمانزاده نمایش را از دوران مدرسه آغاز و از بازیگران با سابقه ی نمایش شهرستان ایذه بود که از سال 1370 تاکنون فعالیت های مستمر و حضورهای مختلفی در جشنواره های تئاتر به عنوان بازیگر و کارگردان در حوزه ی هنرهای نمایشی داشت.

در اواخر ماه صفر امسال و در هنگام اجرای مراسم تعزیه مرحوم رضا زمانزاده متوجه درد شدیدی در ناحیه چشم خود گردید و بعد از مراجعه به پزشک متوجه وجود تومور مغزی شدند که متاسفانه امروز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

زنده یاد رضا زمانزاده از چهره های محبوب حوزه ی طنز بوده و با خلق کاراکتری شوخ سال ها برای مردم بر روی صحنه ی اجرای  نمایش داشته و متاسفانه با توجه به اینکه دوران بیماری وی بسیار کوتاه بوده فرصت بروز خلاقیت های بیشتر را طی چند ماه گذشته از ایشان گرفت و سرانجام امروز صبح ششم اسفندماه 98 صحنه را برای همیشه ترک و به دیار باقی شتافت.

 

جامعه تئاتر خوزستان ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم و هنرمندان تئاتر ایذه، ضایعه درگذشت ایشان را تسلیت عرض می نماید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران