در حال بارگذاری ...
در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی؛

نمایش « چشم آبی سگ » از آبادان در بندرماهشهر به روی صحنه می رود

نمایش «چشم آبی سگ» در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی در بندرماهشهر به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «چشم آبی سگ» به نویسندگی محمدرضا قاسمی و کارگردانی شبنم زیرک قشقایی کاری از گروه ایستگاه شهرستان آبادان در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی از 25 الی 27 دی ماه 1398 ساعت 19:30 در تماشاخانه زنده یاد امین کاکولکی واقع در فاز 3، فلکه چهارده معصوم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر به روی صحنه می رود.

در این نمایش عبدالرضا سواعدی، محسن نیکویی، الهام چاسبی، سهراب منصوری و ماریان کلهر به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «چشم آبی سگ» روایت جدا افتادن آدم ها در گرداب های زندگی شخصی است. آدم هایی مجزا که با چشم آبی سگ به هم مرتبط می شوند، یکی عاشق، یکی اهل سیاست، آن یکی فراموشکار و دیگری در خلوت خودش دنبال پژوهش و تحقیق و عاشق طبیعت ، آن یکی ترس در خلوتش ریشه دوانده و .... قاشقی که مدام به زمین می افتد و خبر از واقعیت می دهد.

سایر عوامل نمایش «چشم آبی سگ» عبارتند از: مهدی فرحانی (افکت)، محمد رضا قاسمی (طراح نور و صحنه)، شبنم زیرک قشقایی (طراح لباس)، وحید صفری (طراح پوستر) و مینا علیخانی (روابط عمومی).

این نمایش پیش از این در سومین جشنواره تئاتر منطقه آزاد اروند شرکت و موفق به کسب پنج جایزه رتبه اول بازیگری زن، رتبه دوم بازیگری مرد، رتبه سوم کارگردانی، تقدیر بازیگری مرد و تقدیر طراحی لباس شده بود.

نمایش «چشم آبی سگ» توسط گروه تئاتر ایستگاه و حوزه هنری استان خوزستان دفتر آبادان تولید و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر در پلاتو بندرماهشهر به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران