در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان و مسئولین در بندر ماهشهر

از پوستر و کلیپ نمایش «موج سواری در چشمان سپید» طی مراسمی رونمایی شد

با حضور نویسنده و کارگردان و عوامل نمایش از پوستر و کلیپ نمایش «موج سواری در چشمان سپید» در شهرستان ماهشهر رونمایی شد

به گزارش تئاتر خوزستان از پوستر و کلیپ نمایش «موج سواری در چشمان سپید» طی مراسمی رونمایی شد و در این مراسم از هنرمندان و عوامل تشکیل دهندی تئاتر فوق به کارگردانی دانیال سیاحی، در کافه مون شهرستان ماهشهر تقدیر شد.

 در حاشیه این مراسم مسعود ضیایی نوازنده و خواننده، دو قطعه موسیقی خود را به نمایش گذاشت و در ادامه، تعدادی از هنرمندان به بیان خاطرات خود در عرصه هنر پرداختند.

در پایان این مراسم از پدر و همسر امین کاکولکی هنرمند فقید تئاتر و نمایش شهرستان ماهشهر تقدیر بعمل آمد و به رسم یاد بود لوح تقدیر به آنان اهدا گردید.

نمایش «موج سواری در چشمان سپید»  به کارگردانی دانیال سیاحی و توسط گروه تئاتر رها از ١٧ مردادماه به مدت ١٠  شب برای عموم مردم به روی صحنه می رود.

در این نمایش کاظم وفادار شوشتری، حمید سبزواری، یحیی باوی، پریسا قنواتی، موسی رضازاده، مژده خیاط سلیقه، نکیسا نظری، حسین عبادی و غلام عسکری نقش آفرینی می کنند.

همچنین الهام عسکراوی دستیار کارگردان، مصطفی عباذی و محمد حیدری نورپرداز، مستانه بدیرنژاد منشی صحنه، کاملیا ذرین آبادی مدیریت تبلیغات، محمد سلیمانی موسیقی و علی نورالدین موسی نیز عکس و کلیپ را برعهده دارند.

 نمایش «موج سواری در چشمان سپید» توسط گروه تئاتر رها، دفتر انجمن هنرهای نمایشی ماهشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر تولید و آماده اجرای عموم شده است.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران