در حال بارگذاری ...
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران، صدای تئاتر در بیرون از سالن‌های نمایش هستند

محمد یاقوتپور همزمان با روز خبرنگار در پیامی تلاش خبرنگاران حوزه تئاتر را ارج نهاد.

به گزارش «تئاتر خوزستان» رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در این پیام آورده است:

بین گروه تولید کننده که هنرمندان و آفرینش گران هنر هستند و گروه تولید پذیرنده که همانا مخاطبان و تماشاگران هستند، قشری هستند به نام خبرنگار که به عنوان حد واسط و عامل ارتباطی و پیوند دهنده و کمک کننده میان این دو مقوله قرار می گیرند.

همواره خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاششان این است که در پیشبرد اهداف ماهوی تئاتر، زمینه های ارتباطی تحکیم و تسهیل و امر انتقال، نقش موقر و تاثیرگذاری را ایفا کنند.

در دروه های گذشته هنر تئاتر کمتر در رسانه ها انعکاس داشت و خوشبختانه در دوران اخیر با کوشش خبرنگاران حوزه تئاتر، مدام پیرامون مقوله تئاتر خبر، نقد، تحلیل، گزارش و اطلاع رسانی‌های زیادی داریم و این امر مدیون زحمات خبرنگارانی است که با رنج فراوان توانسته‌اند چراغ معرفت و تنویر افکار عمومی و اجتماعی و فرهنگی را روشن نگه دارند و بدون شک آنها صدای تئاتر در بیرون از سالنهای نمایش در جای جای خوزستان بزرگ و پرافتخار هستند و به همین دلیل باید از کوشش خبرنگاران تئاتر جهت معرفی و بقای این هنر سپاسگزاری کرد.

در این میان تلاش مجموعه سخت‌کوش و بی‌ادعای سایت «تئاتر خوزستان» در اطلاع رسانی و پیشبرد اهداف تمامی هنرمندان تئاتر خوزستان را می‌ستایم و برآنیم تا به قدر یک لبخند و یک نگاه مهربانانه، سپاسگزار آنان باشیم و به امید همدلی بیشتر، روز خبرنگار را به همه اصحاب خبر به ویژه خبرنگاران تئاتر تبریک می گوییم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران