در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به دو کارگردان مطرح تئاتر استان خوزستان

از آنجایی که هر تئاتر فرصت و مجالی پیش می آورد تا خانواده ای بار دیگر در کنار هم گرد آیند و با همدلی و هم گامی فضایی آکنده از شور و عشق و صفا بوجود بیاورند و در نهایت نمایشی خلق و حدیثی نقل کنند. و این همگامی خویشاوندی سببی برای خانواده تئاتری پیش می آورد که سبب میشود در شادی های هم شاد و در غصه های هم غمگین شوند.

به گزارش «تئاتر خوزستان» در پی درگذشت پدر بزرگوار مجتبی رستمی‌فر کارگردان صاحب نام تئاتر اهواز و همچنین درگذشت مادر گرامی امیرحسین افتخاری بازیگر و کارگردان تئاتر آبادان، محمد یاقوتپور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان پیام تسلیتی را برای این دو عزیز منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

خبر مصیبت وارده به دو هنرمند و کارگردان مطرح تئاتر خوزستان جناب آقایان مجتبی رستمی فر و امیرحسین افتخاری نه تنها خانواده این دو عزیز بلکه کل خانواده تئاتر استان که به قطع به سبب همراهی و همگامی در لحظات خلق نمایش در این سالهای همگام و همراه و هم نفس و در کنار هم بودن ها نسبت خویشاوندی ناگسستنی با هم دارند را اندوهگین کرد.

از آنجایی که هر تئاتر فرصت و مجالی پیش می آورد تا خانواده ای بار دیگر در کنار هم گرد آیند و با همدلی و هم گامی فضایی آکنده از شور و عشق و صفا بوجود بیاورند و در نهایت نمایشی خلق و حدیثی نقل کنند. و این همگامی خویشاوندی سببی برای خانواده تئاتری پیش می آورد که سبب میشود در شادی های هم شاد و در غصه های هم غمگین شوند و امروز روز همدردی با دو عزیزی است که سالها در راه اعتلای این هنر قدسی کوشیدند. باشد که بتوانیم اندکی از این بار غمشان را بر دوش کشیم.

اینجانب ضمن تسلیت به جامعه فرهنگی و هنری استان و خانواده بزرگ تئاتر خوزستان از خداوند متعال علو درجات را برای آن درگذشتگان مسئلت دارم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران